لیلا حاتمی را به همراه فرزندانش مانی و عسل در صربستان می بینید.
کد خبر: ۶۸۵۵۱۰
لیلا حاتمی به همراه فرزندانش در صربستان/ عکس

لیلا حاتمی 2 سال پیش به عنوان رئیس هیئت داوران جشنواره کاستندروف در کشور صربستان حضور داشت. علاوه بر این حاتمی در صربستان یک کارگاه هنری هم برگزار کرد و «جدایی نادر از سیمین» را همراه با تماشاگران دید. حاتمی تا به امروز، 4 داوری در جشنواره های مطرح بین المللی را در کارنامه خود دارد که این داوری ها عبارتند از : داور بخش اصلی جشنواره کارلووی واری 2006، داور یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش 2011، سی و هفتمین جشنواره فیلم‌های آمریکایی دوویل فرانسه 2013 و داور بخش مسابقه اصلی کن.

/Media/Image/1393/03/28/635386823535004164.jpg

لیلا حاتمی سال ۱۳۷۵ اولین کار سینمایی خود را در فیلمی غیر از فیلم پدرش انجام داد. لازم به ذکر است بیش از آن در سال ۱۳۷۰ در فیلم دلشدگان کار کرده بود.

او برای بازی در فیلم لیلا از پانزدهمین جشنواره فیلم فجر دیپلم افتخار گرفت و برای بازی در فیلم آب و آتش از پنجمین دوره جشن خانه سینما برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن شد. لیلا حاتمی اولین جایزه جهانی اش را در سال ۱۳۸۱ از جشنواره مونترال کانادا برای بازی در فیلم ایستگاه متروک گرفت. وی دارای دو فرزند به نام‌های مانی و عسل است. (ستاره ها)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
۰
۰
امیدواریم خانم حاتمی در زمان حضور در این جشنواره دوباره جوگیر نشده و برای پیشگیری (!) از دست دادن با یك مرد غریبه (كه البته یادمان نرود كه هم سن پدربزرگ ایشان بوده اند!!) با یكی از داوران جشنواره مصاحفه و معانقه و ... نكرده باشند!! هر چند حتی اگر چنین كار بسیار بسیار بسیار...(!) بی اهمیتی هم كرده باشند باز هم چیزی از ارزشهای ایشان به عنوان یك ایرانی مسلمان (!) كم نخواهد شد و ایشان به دلیل احترام بیش از حدی كه برای عقاید و ارزشهای مردم ایران قائل هستند (!) كماكان در قلوب مردم ایران باقی خواهند ماند و آب هم از آب تكان نمی خورد!!

نیازمندی ها