تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «آبرنگ» گفت: هدف این برنامه فقط خنداندن نیست و ما در تلاشیم در هر قسمت موضوعات فرهنگی مختلف را به صورت غیر مستقیم به مخاطبان ارائه دهیم.
کد خبر: ۶۸۰۰۸۲
هدف «آبرنگ» خنداندن صرف نیست

«آرش ظلی‌پور» که تهیه‌کنندگی برنامه تلویزیونی «آبرنگ» را برعهده دارد گفت: این برنامه تلویزیونی در ۱۰۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای با اجرای بهنوش بختیاری هر شب از شبکه تلویزیونی نسیم به روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: در هر قسمت از برنامه مجری برنامه در قالب لطیفه، جملات کوتاه و همچنین روایت خاطرات مردم سعی می‌کند مردم را برای مدتی سرگرم کرده و بخنداند.

ظلی‌پور در پاسخ به این سوال که چرا هدف برنامه آبرنگ فقط لطیفه‌گویی و سرگرم کردن مردم است و کارکردهای دیگری برای آن در نظر گرفته نشده است؟ اظهار داشت: در حقیقت لطیفه‌گویی و سرگرم کردن مردم قالب و ساختار برنامه است ولی در پشت آن و به صورت غیر مستقیم بسته‌های آموزشی فرهنگی را ارائه می‌کنیم.

/Media/Image/1393/02/27/635359565130044381.jpg

وی افزود: هر قسمت هدف خاصی را دنبال می‌کند. موضوعاتی مانند رانندگان، رفتگران، معلمان، پزشکان، مادران شهدا و ... از جمله مواردی هستند که در برنامه به آنها پرداخته‌ایم و درباره هر موضوع خانم بختیاری بین مردم رفته و خود با آنها مصاحبه کرده است. جملات کوتاه و خاطرات هم مرتبط با موضوع هر قسمت انتخاب می شوند.

تهیه‌کننده آبرنگ تصریح کرد: وقتی پیشنهاد تولید این برنامه را به آقای کرمی مدیر شبکه نسیم و آقای رضایت قائم مقام شبکه ارائه کردم، آنها در جلسات بعدی اعلام کردند که پیشنهاد آقای ضرغامی برای اجرای این برنامه خانم بختیاری است. من ابتدا دلیلش را متوجه نشدم اما وقتی را را با خانم بختیاری شروع کردیم، متوجه پیشنهاد آقای ضرغامی شدم. واقعیت این است که خانم بختیاری به لحاظ مالی سودی از حضور در برنامه آبرنگ نکرد ولی به خاطر عشق و علاقه به مردم و خوشحالی آنها از حضور در یک سریال انصراف داد و به میان مردم رفت و گزارش‌ها را تهیه کرد. خوشبختانه او بازیگری است که مورد علاقه مردم است و بینندگان حرفش را راحت می‌پذیرند.

وی ادامه داد: برای روی آنتن رفتن این برنامه آقای رضایت تلاش بسیاری کرد و خوشبختانه خانم بختیاری هم توانسته‌اند به شیوه‌ای جدید در اجرا برسند. امیدوارم برنامه بتواند تا انتهای پخش نظر مخاطبان را تامین کند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها