رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قزاقستان

مجتبی کریم فر صاحب مدال برنز شد

کشتی آزاد قهرمانی آسیا – قزاقستان

کشتی ایران با 3 طلا استارت زد

تیم ملی کشتی آزاد ایران در راه قهرمانی دوباره آسیا در رقابت های قزاقستان ، امروز صاحب 3 مدال طلا شد تا استارتی خوب برای ایستادن بر سکوی اول قاره داشته باشد .
کد خبر: ۶۶۶۳۸۳
کشتی ایران با 3 طلا استارت زد

به گزارش جام جم ورزشی ، شاگردان رسول خادم در روز نخست رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان شروعی پر قدرت داشتند تا عزم خود را برای قهرمانی دوباره در سطح قاره نشان دهند . سید احمد محمدی در وزن 65 کیلو اولین چهره طلایی کشتی ایران بود که امروز موفق شد با ارایه کشتی هایی خوب و تحسین بر انگیز با شایستگی صاحب مدال طلا شود . این جوان با آتیه در فینال کانگ جین هیوک از کره شمالی را 10 بر صفر شکست داد .
در وزن 86 کیلو میثم مصطفی جوکار بعد از سالها زحمت و تلاش سرانجام مزد تلاش های خود را با طلای آسیایی گرفت . میثم در فینال اصلان کاهیدزه از قزاقستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و بالاخره در فینال 125 کیلوگرم کمیل قاسمی به جبران نتیجه نگرفتن اش در عرصه جهانی ، تمام رقبای آسیایی را منکوب قدرت و تکنیک برتر خود کرد . کمیل که قبل از فینال دولت شابانبای کشتی گیر پرقدرت و خوش استیل قزاق را شکست داده بود ، در فینال نیز زولبا از مغولستان را 10 بر صفر شکست داد تا با این 3 طلا، کشتی ایران نشان دهد که در راه قهرمانی به هیچ تیمی رحم نخواهد کرد .
این رقابت ها امروز با رقابت های 4 وزن دوم پیگیری می شود و طی آن نمایندگان کشورمان در اوزان 61 ، 70 ، 74 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفان آسیایی خود خواهند رفت .

رده بندی انفرادی و تیمی 4 وزن اول به ترتیب زیر است:

57 کیلوگرم: 1- رسول کالیف (قزاقستان) 2- دامدینبازار تسوگباتار (مغولستان) 3- صمد نادربیکلو (مغولستان) و فومیتاکا موریشیتا (ژاپن) 5- مهران رضازاده (ایران) و آبودوف (تاجیکستان)

65 کیلوگرم: 1- سید احمد محمدی (ایران) 2- کانگ جین هیوک (کره شمالی) 3- فورکات فرمان اف (ازبکستان) و باتچولون باتمانگنای (مغولستان) 5- ابراهیم (قطر) و دارن ژوماگازیف (قزاقستان)

86 کیلوگرم: 1- میثم مصطفی جوکار (ایران) 2- اصلان کاهیدزه (قزاقستان) 3- اورگادول اوتومن (مغولستان) و رشید قربان اف (ازبکستان) 5- کیم گوان (کره جنوبی) و کینگ گلبایا (چین)

125 کیلوگرم: 1- کمیل قاسمی (ایران) 2- زولبو ناتسوگسورن (مغولستان) 3- شانگ های (چین) و دولت شابانبای (قزاقستان) 5- محمد صباح (عراق) و آیال لازاروف (قرقیزستان)

رده بندی تیمی 4 وزن اول:

1- ایران 36 امتیاز

2- مغولستان 34 امتیاز

3- قزاقستان 33 امتیاز

4- ازبکستان 23 امتیاز

5- ژاپن 19 امتیاز

6- چین 14 امتیاز

7- قرقیزستان 14 امتیاز

8- کره جنوبی 12 امتیاز

9- کره شمالی 10 امتیاز

10- عراق 9 امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها