مراسم اهدای مدال باشگاه‌های غرب آسیا

مدال حامد حدادی بر گردن مادر

امیدوارم فردا به یکی اهداف‌مان برسیم

دیدارمتفاوتی با مهرام درغرب آسیا خواهیم داشت

البته امسال دو بار در جریان لیگ برتر با مهرام بازی کردیم اما مهرام برای غرب آسیا دگرگون شده است،
کد خبر: ۶۵۴۹۴۸
دیدارمتفاوتی با مهرام درغرب آسیا خواهیم داشت

حامد سهراب نژاد در نشست خبری باشگاه پتروشیمی که امروز چهارشنبه پیش از دیدار تیم بسکتبال این باشگاه در مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاه های غرب آسیا برگزار شد، در مورد شرایط خود در این تیم و دیدار فینال این مسابقات توضیح داد.

وی در ابتدای صحبت های خود با تاکید بر اینکه مهمترین بخش مسابقات لیگ برتر، مرحله پلی آف آن است گفت: این مرحله زمان نتیجه گیری است و بهترین زمان برای نشان دادن توانایی بازیکنان هم همین مرحله پلی آف است. امیدواریم پتروشیمی که قهرمان مرحله دوره ای شد در پلی آف هم به نتایج مورد نظر برسد.

این بازیکن که به عنوان سهمیه خارجی پتروشیمی را در لیگ برتر همراهی می کند گفت: این اولین بار است که با چنین شرایطی در لیگ ایران بازی می کنم. تا آنجا که توانستم کنار تیم بودم و دست هم تیمی هایم را گرفتم. در کل مسئولان هر تصمیمی بگیرند تابع آن هستم.

این بازیکن ملی پوش صحبت هایش را این گونه ادامه داد: درست است که اگر در اردوی تیم ملی و مسابقات جام جهانی نباشم دیگر شرایط برای حضورم پیش نیاید اما این را بگویم که من سه سال پیش از بسکتبال ملی خداحافظی کردم اما با اصرار فدراسیون و سرمربی تیم ملی برگشتم و در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردم. بعد از آن دوباره اعلام خداحافظی کردم اما باز به اصرار فدراسیون برگشتم حالا هم که لیگ تمام می شود 4 ماه تا زمان مسابقات جام جهانی فرصت است. مسلماً بعد از 11-12 سال همه از توانایی های من شناخت دارند اگر به تیم ملی بروم که خدا را شکر می کنم و اگر نه برای دیگر بازیکنان آرزوی موفقیت دارم.

این بازیکن که تجربه حضور در ترکیب تیم مهرام را دارد با اشاره به این که به احتمال زیاد دو تیم پتروشیمی و مهرام فینالیست غرب آسیا می شوند، خاطرنشان کرد: البته امسال دو بار در جریان لیگ برتر با مهرام بازی کردیم اما مهرام برای غرب آسیا دگرگون شده است، امیدوارم بتوانیم دیدار فردا را با تمرکز کامل برگزار کنیم و به دور از حاشیه؛ اگر از ابتدا جریان بازی را در دست بگیریم می توانیم به خوبی پیش برویم و نتیجه بگیریم.

سهراب نژاد تاکید کرد: امسال بازیکنان پتروشیمی از ابتدای لیگ هم قسم شدند کار بزرگ سال گذشته را تکرار کنند. البته در کل دو هدف داشتیم که یکی قهرمانی در غرب آسیا است و دیگری تکرار قهرمانی در لیگ برتر. امیدواریم قهرمانی در غرب آسیا فردا حاصل شود و بعد از آن با قهرمانی در لیگ برتر مزد زحمات خود را بگیریم.

کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی تاکید کرد که نتیجه دیدار فینال مسابقات باشگاه های غرب آسیا برای ما خیلی مهم است چون با پیروزی در این دیدار پتروشیمی را آسیایی می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها