درخواست 180میلیونی حامد بهداد برای سه روز بازی در فیلم سینمایی «سِفر کیمیا»، واکنش کاظم راست‌گفتار، کارگردان این اثر را به‌دنبال داشت.
کد خبر: ۶۲۵۰۰۳

راست‌گفتار، کارگردان این فیلم سینمایی به فارس گفت: اکنون در زمان ترافیک تولید فیلم‌ها برای رسیدن به جشنواره فجر به‌سر می‌بریم و تجهیزات فیلمبرداری هم محدود و پرهزینه است و در این میان بازیگران قیمت‌های غیرمنطقی و نامعقولی برای بازی ارائه می‌دهند.

وی تاکید کرد: مثلا وقتی بازیگری مثل حامد بهداد برای سه روز بازی در فیلم ما، تقاضای دستمزد 180 میلیون تومانی می‌کند، پس پیشکسوتان باید چقدر دستمزد بگیرند؟ و اگر واقعا همه این قدر حقوق بگیرند، در کدام سینماها باید این فیلم را اکران کرد که فقط یک میلیارد بازگشت سرمایه برای دستمزد عوامل داشته باشد.راست‌گفتار خاطرنشان کرد: به اعتقاد من این درخواست‌ها ناشی از اقتصاد بیمار صنعت سینمای ما و نابسامانی نظارت حقوقی بر این سینماست وگرنه شخصی با ابعاد کیفیتی حامد بهداد با اثبات انسان کامل بودنش هم فقط 150میلیون تومان دیه می‌گیرد و این تقاضای قیمت برای بازی به‌هیچ‌وجه معقول نیست!

راست‌گفتار افزود: متاسفانه اکنون به دلیل تقاضای کاذب فیلم‌ها، قیمت دستمزدهای بازیگران نامعقول شده و این از اخلاق حرفه‌ای دور است که آنها به‌دلیل کسب درآمدهای شخصی به بدنه و اقتصاد سینما لطمه بزنند و گردش مالی و بازگشت سرمایه را دچار مشکل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها