پس از قطعی شدن بازی دوستانه با ستارگان میلان، باشگاه پرسپولیس این بار مقدمات برگزاری دیدار دوستانه با باشگاه روبین‌کازان روسیه را فراهم کرد.
کد خبر: ۶۱۶۰۰۸

محمد رویانیان که در ماه‌های گذشته به همراه علی دایی در روسیه یک تفاهم‌نامه همکاری با باشگاه روبین‌کازان روسیه امضا کرده بود، در روزهای گذشته نیز طی نشستی با نماینده باشگاه روبین‌کازان درباره زمان و مکان برپایی اردوی پنج روزه این تیم در تهران و برگزاری بازی دوستانه به مذاکره و تبادل‌نظر پرداخت؛ مذاکره‌ای که سرانجام به اعلام آمادگی کتبی باشگاه پرسپولیس برای برپایی اردوی آماده‌سازی تیم روبین‌‌کازان در تهران منتهی شد. این اردو قرار است دی‌ماه در تهران برگزار شود و پرسپولیسی‌ها هم تابستان سال‌ آینده برای برگزاری بازی دوستانه و اردوی چندروزه راهی کازان شوند.

این در حالی است که پس از قطعی شدن دیدار دوستانه ستارگان میلان و پرسپولیس در هفتم آذر در تهران، از باشگاه پرسپولیس خبر رسید براساس توافقی که با این باشگاه مطرح ایتالیایی انجام شده، تفاهم‌نامه افتتاح آکادمی میلان در ایران با همکاری باشگاه پرسپولیس امضا خواهد شد. گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها در این باره گزارش کاملی از راه‌اندازی70 مدرسه فوتبال پرسپولیس در سراسر ایران و ساماندهی حدود 13 هزار نوجوان در مدارس فوتبال را به میلانی‌ها ارائه کرده‌اند.

شوچنکو مصدوم شد، ابراهیم با می‌آید

اما مسئولان باشگاه میلان برای جمع کردن ستارگان خود جهت حضور در ایران و بازی با پرسپولیس تلاش‌های خود را آغاز کردند. یکی از بازیکنان مورد توجه شوچنکو، مهاجم اکراینی سابق میلان است که با وجود تمایل زیاد برای حضور در ایران، به دلیل مصدومیت اعلام کرده نمی‌تواند میلان را در سفر به تهران همراهی کند.

در حالی که حضور پائولو مالدینی، فرانکو باره‌سی، روسی، دانیل ماسارو، بوبان و پانکارو در تهران قطعی است، فابالی و ابراهیم ‌با نیز به شش ستاره قبلی اضافه شدند و موافقت خود را برای حضور در ایران اعلام کردند.

این در حالی است که هنوز نام ستارگان پرسپولیس قطعی نشده و گفته می‌شود رویانیان قصد دارد انتخاب فهرست پرسپولیسی‌های حاضر در این دیدار را به ده نفر از پیشکسوتان باشگاه واگذار کند. آنچه تاکنون اعلام شده این که هدایت سرخ‌پوشان را در این دیدار علی پروین عهده‌دار خواهد بود.

قول مسلمان به پرسپولیس

این روزها تکاپوی پرسپولیسی‌ها برای تجدید قوا در تعطیلات نیم‌فصل نیز ادامه دارد. یکی از بازیکنان شاخص مورد نظر علی دایی، محسن مسلمان است که دیروز شایعه شد استقلالی‌ها هم بدشان نمی‌آید او را به خدمت بگیرند.

مسلمان در این باره به ایسنا گفت: همان‌طور که قبلا گفته‌ام من از سه تیم پیشنهاد دارم؛ اما فعلا چیزی مشخص نیست و تمام تمرکزم را روی تیم ملی امید گذاشته‌ام و اگر قرار باشد از ذوب‌آهن بروم به پرسپولیس خواهم رفت، زیرا دوست دارم در جمع شاگردان دایی باشم.

اما در حالی که غلامرضا رضایی، مهاجم ناراضی پرسپولیس در یک قدمی پیوستن به فولاد خوزستان قرار گرفته، دیروز تمرینات پرسپولیس در شرایطی پیگیری شد که در این تمرین نیلسون و مارکو سپانوویچ، دو بازیکن خارجی و ناراضی سرخ‌ها در تمرین حضور داشتند تا شایعه جدایی آنها کمرنگ‌تر شود.

پرسپولیس در شرایطی قصد دارد روز چهارشنبه در دیداری دوستانه به مصاف راه‌آهن‌سورینت برود که استقلال خوزستان نیز خواستار دو بازیکن جوان و نیمکت‌نشین سرخ‌ها یعنی میلاد غریبی و یونس شاکری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها