«ببعی» که در کنار کلاه‌قرمزی و دوستان به شهرت و محبوبیت رسیده، قرار است به کودکان زبان انگلیسی آموزش بدهد. کلاس‌های آموزشی این عروسک در پرتال مجازی شبکه دو به نشانی www.10006016.ir برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۶۲۷
«ببعی» معلم زبان انگلیسی شد

بهاره جهاندوست، سردبیر پرتال مجازی کودکان و نوجوانان شبکه دو درباره این پرتال گفت: بیش از 20 زیر سایت در پرتال مجازی کودکان و نوجوانان فعال هستند، این سایت براساس نیازهای کودکان و در دو بخش کودکان و بزرگسالان طراحی شده و تلاش می‌کند در فضای مجازی مهارت‌های لازم را به مخاطبان خود آموزش دهد.

جهاندوست درباره این اقدام شبکه دو به روابط عمومی این شبکه گفت: از حضور همه شخصیت‌های محبوب برای تحقق اهداف آموزشی پرتال استفاده می‌کنیم. شخصیت محبوب «ببعی» سه‌شنبه و جمعه هر هفته مخاطبان خود را در تالار گفت‌وگوی این پرتال جمع کرده و به آنها زبان انگلیسی درس می‌دهد.

جهاندوست با اعلام این‌که کودکان از فضای مجازی توقعات متفاوتی دارند، ادامه داد: در این فضا بچه‌ها خیلی به دنبال هویت واقعی ببعی نیستند، آنها بسادگی با این شخصیت محبوب ارتباط برقرار کرده و باورش کرده‌اند. آنها به واسطه همین اعتماد صادقانه انگلیسی یاد می‌گیرند و از طریق همین معلم محبوب، مهارت‌های زیستی خود را تقویت می‌کنند.

کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالانی که علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی هستند، با عضویت در این پرتال می‌توانند در کلاس زبان ببعی شرکت کنند.مرکز رسانه مجازی کودک، یک پرتال رسمی و مرجع است که برای کودکان و نوجوانان طراحی شده و هدفش این است که کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به اینترنت بدون تلف کردن وقت خود و سردرگمی در دنیای وب، خیلی ساده به آنچه می‌خواهند دسترسی پیدا کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها