اختلاس 100 میلیارد ریالی کارمند بانک

ماموران پلیس آگاهی با کمک سربازان گمنام امام زمان(عج) عاملین اختلاس صد میلیارد ریالی یکی از بانک‌ها را شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۵۹۷۸۱۹

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمدحسن جعفری‌نژاد، رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، کارمند یکی از شعبه‌های بانکی را که مسئولیت صندوق را عهده‌دار بود، شناسایی کردند که وی از طریق سیستم انتقالی 99 میلیارد و 900 میلیون 30 هزار 345 ریالی برداشت(اختلاس) و به حساب فرد دیگری انتقال داده بود و دارنده شماره حساب مقصد نیز با همدستی فرد دیگری اقدام به خرید و تبدیل پول اختلاس شده به یورو، سکه و ارز در تهران کرده بود.

سرهنگ جعفری‌نژاد افزود: با هماهنگی و دستور نیابت قضایی دادستان، ماموران به محل‌های سکونت و کار متهمان اعزام و پنج نفر از متهمان را دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان مرکزی یاسوج کردند.

وی با اشاره به این که دستگیری متهمان اصلی با تلاش و همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) صورت گرفت، گفت: از کارمند بانک تحقیق شد که وی در اعترافات خود گفت: اختلاس را قبول دارم. با هماهنگی دیگر اعضای باند، ابتدا حدود سه میلیارد و در مرحله بعد مبالغی دیگر که جمعا ده میلیارد تومان می‌شد را به حساب همدستانم واریز کرده و پول اختلاس شده را به یورو و سکه و ارز تبدیل و میان اعضای باند تقسیم می‌کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها