از پرستویی و رضا مارمولک تا گلزار و «توفیق اجباری»

کدام بازیگران در نقش روحانی ظاهر شدند؟

تهیه کننده «معمای شاه» گفت: پس از تصویربرداری سعدآباد عوامل سریال با سفر به قم سکانس‌های بخش روحانیت در دوران محمدرضا پهلوی را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۵۶۶۵
آغاز سفر «معمای شاه» به قم/ پیشرفت 60 درصدی سریال

علی لدنی، تهیه کننده «معمای شاه» در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: در حال حاضر عوامل سریال تصویربرداری خود را در کاخ سعدآباد دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه 60 درصد کار مجموعه تلویزیونی انجام شده است، افزود: سکانس‌های پایانی مربوط به زندگی محمدرضا پهلوی با حضور هنرمندان تصویربرداری می‌شود.

لدنی خاطرنشان کرد: پس از سعدآباد با سفر به قم سکانس‌های بخش روحانیت در زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم در دوران محمدرضا پهلوی گرفته می‌شود و پس از آن گروه به شهرک سینمایی غزالی خواهند آمد تا بخش نهایی کار تصویربرداری شود.

به گفته این تهیه کننده، تصویربرداری دوران پهلوی مرداد ماه به پایان می‌رسد.

داریوش ارجمند(دکتر وزیری) ، داریوش کاردان ( امیر عباس هویدا)، احمد نجفی( رزم آرا)، امیر مهدی کیا( محمد رضا شاه)، عبد الرضا اکبری( سپهبد زاهدی)، قطب الدین صادقی( شاهپور ریپور تر)، گیتی ساعتچی( تاج الملوک)،رضا فیا ضی (حسین فردوست)، چنگیز وثوقی(تیمور بختیار) ، سیامک اطلسی( شاهپور بختیار) و ...  از جمله بازیگرانان سریال هستند که در آن ایفای نقش می‌کنند.

«معمای شاه»، داستان زندگی محمد رضا پهلوی را در سه مرحله روایت ‌کند؛ مرحله اول از سال 1317 که همزمان با بازگشت او از سوییس است تا جدایی از ثریا، مرحله دوم و سوم نیز نفوذ اشرف بر محمدرضا شاه و همچنین وابستگی وی به کشورهای غرب و شرق، تا فرار او از ایران را دربر خواهد داشت.

مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به تهیه‌کنندگی علی لدنی و کارگردانی محمدرضاورزی در 45 قسمت 50 دقیقه‌ای در حال تولید است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها