در فاصله کمتر از دو هفته به پایان عمر دولت دهم، پرسپولیس و استقلال آخرین تغییرات مدیریتی خود را در زمان محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان را با چند رفت و آمد در هیات مدیره تجربه کردند.
کد خبر: ۵۸۰۸۱۱

از جمله مهم‌ترین تصمیم‌ها باید به ابقای محمد رویانیان در سمت مدیرعاملی پرسپولیس اشاره کرد. محمد عباسی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را هم معرفی کرد که در این بین فدا حسین مالکی و محمدجعفر کامبوزیا از جمع اعضای هیات مدیره کنار رفتند و صندلی‌های خود را به محمد نامی، وزیر ارتباطات، محمد صادق اکبری، معاون وزارت ورزش و جوانان دادند. دیگر اعضای هیات مدیره پرسپولیس هم طبق احکام جدید محمد جمشیدی رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پیکان، علی پروین و محمد رویانیان هستند. در این میان محمدصادق اکبری به عنوان رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شد، هرچند که باتوجه به مسئولیت وی در وزارت ورزش، احتمالا کمتر از یک ماه در این سمت باقی خواهد ماند.

وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع باشگاه استقلال با استعفای بهرام افشارزاده از عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال موافقت کرد تا حسن زمانی به عنوان عضو جدید هیات مدیره این باشگاه منصوب شود. دیگر عضو جدید هیات مدیره استقلال منصور پورحیدری، پیشکسوت باسابقه فوتبال ایران است که با تصمیم وزیر ورزش جایگزین امیدوار رضایی، عضو با سابقه هیات مدیره این باشگاه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها