مدیر تولید مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» گفت: عوامل تولید این سریال در حال حاضر در کاخ سعدآباد در کاخ موزه ملت به سر می‌برند و سکانس‌های مربوط به دوره محمدرضا پهلوی را تصویربرداری می‌کنند.
کد خبر: ۵۷۵۸۸۸
«معمای شاه» به کاخ موزه ملت رسید

محمدحسین شهباززاده، مدیر تولید «معمای شاه» در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، گفت: عوامل تولید این سریال در حال حاضر در کاخ سعدآباد در کاخ موزه ملت به سر می‌برند و سکانس‌های مربوط به دوره محمدرضا پهلوی را تصویربرداری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تصویربرداری بخش سلطنتی «معمای شاه» تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد افزود: پس از کاخ سعدآباد، گروه وارد کاخ‌های نیاوران و گلستان می‌شوند تا پایان شهریور ماه تصویربرداری این بخش تمام شود.

شهباززاده از ساخت لوکیشن‌های اصلی بخش داستانی «معمای شاه» در شهرک سینمایی غزالی خبر داد و خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از اول مهر ماه وارد شهرک سینمایی غزالی خواهیم شد تا کار فیلمرداری این بخش نیز انجام شود.

داریوش ارجمند(دکتر وزیری) ، داریوش کاردان ( امیر عباس هویدا)، احمد نجفی( رزم آرا)، امیر مهدی کیا( محمد رضا شاه)، عبد الرضا اکبری( سپهبد زاهدی)، دکتر قطب الدین صادقی( شاهپور ریپور تر)، گیتی ساعتچی( تاج الملوک)،رضا فیا ضی (حسین فردوست)، چنگیز وثوقی(تیمور بختیار) ، سیامک اطلسی( شاهپور بختیار) و ...  از جمله بازیگراناین سریال هستند که در آن ایفای نقش می‌کنند.

«معمای شاه»، داستان زندگی محمد رضا پهلوی را در سه مرحله روایت ‌کند؛ مرحله اول از سال 1317 که همزمان با بازگشت او از سوییس است تا جدایی از ثریا، مرحله دوم و سوم نیز نفوذ اشرف بر محمدرضا شاه و همچنین وابستگی وی به کشورهای غرب و شرق، تا فرار او از ایران را دربرخواهد داشت.

مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به تهیه‌کنندگی علی لدنی و کارگردانی محمدرضاورزی در 45 قسمت 50 دقیقه‌ای در حال تولید است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها