گفت‌وگوی زنده محمود احمدی‌نژاد برای دومین بار به تعویق افتاد. ابتدا قرار بود گفت‌وگوی احمدی‌نژاد با مردم شنبه هفته گذشته انجام شود، اما اعلام شد که این گفت‌وگو به روز یکشنبه نهم تیر (امروز) موکول شده است و دیروز هم اعلام شد که این گفت‌وگو دوباره به تعویق افتاده است.
کد خبر: ۵۷۵۰۱۳

زمان گفت‌وگوی رئیس‌جمهور با مردم که شاید آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی احمدی‌نژاد باشد، به دوازدهم تیرماه موکول شده است. برخی سایت‌ها علت تعویق گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور را همزمانی با مسابقه والیبال اعلام کرده‌اند، اما هنوز مسئولان نهاد ریاست جمهوری توضیحی درباره تعویق مصاحبه تلویزیونی احمدی‌نژاد ارائه نکرده‌اند.

3 نامه تشکرآمیز رضایی

محسن رضایی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روز گذشته در جمع اعضای ستاد مرکزی انتخابات خود از ارسال نامه‌های جداگانه تشکر به شورای نگهبان، وزارت کشور و صدا و سیمای جمهوری اسلامی به دلیل نقش‌آفرینی موثر در خلق حماسه سیاسی و برگزاری باشکوه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

مردم، مصلحت خود را بهتر از «آن ور آبی‌ها» می‌دانند

یکی از سایت‌های ضدانقلاب در تحلیلی با عنوان آرای روحانی به چه معناست، نوشت: شرکت در انتخابات نشان داد که مردم صلاح و مصلحت خویش را بسیار بهتر از کسانی می‌دانند که در آن ور آب‌ها، از دور دستی به آتش داشته و با تحلیل‌هایی که فقط به درد پر کردن ساعت برنامه‌های خبری خود و همفکرانشان می‌خورد، حکم‌های تحریمی ساعتی! صادر می‌کنند، مردم تنها راه پیش رو برای تغییر با کمترین هزینه را انتخاب فردی معتدل به ریاست جمهوری دانسته و در این راه سنگ تمام گذاشتند.

درخواست از رئیس‌جمهور منتخب برای ایجاد ارکسترهای دولتی دائم

در میان ترافیک شلوغ مطالبات و درخواست‌ها از رئیس‌جمهور منتخب، علی رهبری، رهبر ارکستر و آهنگساز ایرانی که به الکساندر رهبری نیز شهرت دارد، در نامه‌ای به دکتر حسن روحانی خواستار توجه دولت یازدهم به موسیقی ارکسترال و ایجاد ارکسترهای دائمی دولتی در شهرهای بزرگ کشور شد.

در نامه این موسیقیدان ایرانی آمده است: در ترکیه نه تنها در آنکارا، استانبول و ازمیر بلکه در تمام شهرهای کوچک و بزرگ چند ارکستر دولتی و جود دارد که از نظر قانون اساسی، ضرورتشان چنان محکم حفظ شده است که هیچ دولتی با سلیقه‌های مختلف نمی‌تواند آن را تغییر دهد.

سفردوستانه ناوچه‌های ایرانی به روسیه

دو کشتی نظامی ایران برای اولین بار از طریق رودخانه ولگا- دن در روسیه وارد بندر آستراخان در این کشور شدند. براین اساس دو ناوچه موشک‌انداز نیروی دریایی ایران با نام‌های پیکان و جوشن روز جمعه برای بازدید دوستانه و غیررسمی وارد بندر آستراخان روسیه شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها