آزاده آل‌ایوب گفت: عروسک «چرا» را نباید با «کلاه قرمزی» قیاس کرد. چرا که آن‌ها به لحاظ اثر گذاری روی مخاطب با یکدیگر متفاوت هستند.
کد خبر: ۵۷۴۰۰۸
عروسک «چرا» را با «کلاه قرمزی» مقایسه نکنید

آزاده آل‌ایوب در گفت‌وگو با برنا در مورد استفاده دوباره از عروسک «چرا» در قالب جدید گفت: بچه‌های نسل جدید عروسک «چرا» را نمی‌شناسند چرا که مدت‌ها از پخش برنامه‌های با محوریت این عروسک گذشته است و در سری جدید پخش این برنامه حضور ندارم و گروه دیگری با عروسک «چرا» برنامه می‌سازند.

وی اضافه کرد: برای ادامه‌ دار شدن یک برنامه عروسکی باید به قابلیت‌های آن عروسک برای نوستالوژی سازی هم توجه داشت برخی از عروسک‌ها مانند «کلاه قرمزی» از قابلیت خاطره سازی برخوردار هستند و می‌توانند بچه‌ها را در کنار بزرگ‌ترها با خودشان همراه کنند اما برخی عروسک‌های دیگر صرفا در زمان خودشان برای مخاطب جذاب است و استفاده از آن در زمان دیگری برای مخاطبان جذابیت چندانی ندارد

آزاده آل‌ایوب در پایان گفت: امیدوارم بچه‌های نسل جدید بتوانند عروسک «چرا» ارتباط برقرار کنند اما در این میان این عروسک را نباید با «کلاه قرمزی» قیاس کرد. چرا که آن‌ها به لحاظ اثر گذاری روی مخاطب با یکدیگر متفاوت هستند به هر حال امیدوارم برنامه جدیدی که با رویکردی متفاوت با محوریت عروسک «چرا» ساخته می‌شود بتواند بچه‌های نسل جدید را با خود همراه کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سیدجوادمیرهادی تفرشی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
۰
۰
سلام
اینجانب سیدجوادمیرهادی تفرشی فروشنده وبازاریاب عروسك ولوازم التحریر وتولید كننده نوعی جامدادی باطرح جدید هستم كه خیلی مورد توجه قرار گرفته است باتوجه بحضور اینجانب در نمایشگاههای داخلی سازمان های دولتی وحضور گسترده در نمایشگاه یاد یار مهربان ونمایشگاه كتاب تهران(سال92)وبازاچه های خیریه تهران و... باتوجه باستقبال كودكان ونوجوانان از فروش محصولاتم وباتولید وقیمت مناسب شاید بتوان این عرزسك(چرا) رو هم به معروفیت رساند
باتشكر
سیدجوادمیرهادی

نیازمندی ها