جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 14 سارق با کشف 54 فقره سرقت در دو روز گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۲۳۱

غلامحسین دارایی امروز شنبه در قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در قزوین، مأموران انتظامی استان قزوین، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی، مأموران انتظامی شهرستان البرز، یک سارق سابق‌دار را شناسایی و دستگیر کرده که متهم در بازجویی پلیس به ارتکاب 11 فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن معترف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: با تلاش مأموران کلانتری 12 قزوین نیز دو سارق داخل خودرو دستگیر و 10 فقره از این نوع سرقت کشف شد.

دارایی اضافه کرد: همچنین، این مأموران با دستگیری یک سارق کیف‌قاپ موفق به کشف 9 مورد از این نوع در قزوین شدند.

این مسئول ابراز داشت: این مأموران همچنین با دستگیری دو سارق موفق شدند دو مورد سرقت احشام را در این شهرستان کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین کشف دو مورد سرقت سیم و کابل با دستگیری یک سارق توسط مأموران انتظامی شهرستان تاکستان را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته دانست.

دارایی ادامه داد: همچنین، مأموران کلانتری 14 قزوین روز گذشته با دستگیری یک سارق هشت مورد سرقت انباری در این شهرستان را کشف کردند.

وی اضافه کرد:  مأموران انتظامی شهرستان آبیک نیز با دستگیری یک سارق موفق به کشف سه مورد سرقت خودرو در این شهرستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یک سارق سیم برق توسط مأموران انتظامی شهرستان البرز خبر داد و افزود: متهم تاکنون به دو فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کرده است.

دارایی در پایان بیان داشت: دستگیری دو سارق هنگام سرقت سیم برق توسط مأموران پاسگاه رجایی دشت قزوین از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها