فتح‌الله‌زاده: عجله‌ای نداریم، او فعلا آماده نیست

کارت بازی مجیدی فعلا صادر نمی‌شود

فرهاد مجیدی، بازیکن محبوب استقلالی‌ها پس از ثبت قراردادش با باشگاه، دیروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد، اما به این زودی‌ها در ترکیب استقلال قرار نمی‌گیرد، چون آماده نیست!
کد خبر: ۵۲۵۵۹۴

فرهاد مجیدی که نیم‌فصل اول لیگ را به دلیل گذراندن دوره‌های مربیگری دور از تمرین به سر می‌برد، دیروز به محض این‌که در نخستین جلسه تمرینی خود با استقلال حاضر شد به تمرینات بدنسازی پرداخت تا همان طور که خودش و امیر قلعه‌نویی در روزهای گذشته اعلام کرده‌اند به دلیل عدم آمادگی فعلا در ترکیب تیم جایی نداشته باشد. اما درباره شرایط مجیدی در استقلال، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل این باشگاه به فارس گفت: با خارج کردن نام لیام ردی، دروازه‌بان استرالیایی، نام مجیدی به جای این بازیکن به فهرست استقلال اضافه شد و قول دادیم در روزهای آینده پول ردی را پرداخت کنیم تا کارت مجیدی صادر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که با این حساب وی نمی‌تواند روز چهارشنبه مقابل آلومینیوم آبی‌پوشان را همراهی کند، گفت: اولا مجیدی آماده نیست و حتی خودش هم گفته باید تمرین کند و دوم این‌که وقتی می‌دانیم مجیدی نیاز به زمان دارد عجله‌ای برای پرداخت پول نداریم. تا تامین اعتبار صبر می‌کنیم و سپس با پرداخت پول ردی، کارت بازی مجیدی صادر می‌شود.

وی در جواب این پرسش که به وجود مکتب‌های مختلف در استقلال اعتقاد دارد یا خیر، عنوان کرد: اصلا در استقلال هیچ مکتبی وجود ندارد. این حرف اشتباه است. ما در کل فوتبال، مکتب نداریم. در استقلال یا هر تیمی اسطوره داریم و اسطوره استقلال هم مرحوم ناصر حجازی است.

فتح‌الله‌زاده در مورد این‌که با حضور مجیدی، کاپیتان استقلال چه کسی است، گفت: انتخاب کاپیتان به عهده سرمربی است.

نکونام و جباری مصدوم نیستند

اما دیروز امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره آخرین وضع بازیکنان آسیب‌دیده این تیم گفت: میثم بائو و سیاوش اکبرپور تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتند و مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان نخواهند داشت. ایمان موسوی در جریان دیدار با گهر دچار آسیب‌دیدگی جزئی از ناحیه مچ پا شد که این مساله با یک استراحت کوچک حل می‌شود. هاشم بیک‌زاده نیز از ناحیه کمر احساس درد می‌کند، اما این مساله مشکل بزرگی نیست و مرتفع خواهد شد.

نوروزی در خصوص غیبت جواد نکونام و جباری و آیا این‌که این بازیکنان دچار آسیب‌دیدگی هستند یا خیر، گفت: این دو بازیکن با مشکل مصدومیت روبه‌رو نیستند.

وی تاکید کرد: گوران بازیکن جدید و صربستانی تیم در حال آزمایش پزشکی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها