گفت‌وگوی شیشه‌پاک‌کن‌ها در ویتامین 3

در برنامه این هفته «ویتامین 3» شیشه پاک‌کن شیشه‌های برج میلاد در کنار یک شیشه پاک‌کن خودروهای سرچهارراه می‌نشیند و علی ضیا با این دو نفر گفت‌وگو می‌کند.
کد خبر: ۵۲۱۸۳۰

به گزارش جام‌جم، در این برنامه صبحگاهی هر روز دو نفر که یک ویژگی مشترک و یک ویژگی متضاد دارند همزمان به استودیو دعوت می‌شوند و درباره حرفه‌شان صحبت می‌کنند. به عنوان مثال در برنامه امروز یکشنبه یک محیط‌بان و یک شکارچی در کنار هم قرار می‌گیرند که فعالیتشان به‌گونه‌ای متضاد با هم است.

در برنامه روز دوشنبه نیز یک غریق نجات و آتش‌نشان که هر دو وظیفه‌شان نجات جان انسان‌ها در مواقع بحرانی است مهمان «ویتامین 3» می‌شوند.

در روز سه‌شنبه یک بدلکار و یک سیاهی لشکر که هر یک در سینما وظایف جداگانه‌ای دارند به استودیوی «ویتامین 3» می‌آیند. در روز چهارشنبه نیز یک ماما و سنگ قبرتراش با مردم صحبت می‌کنند که فعالیت اولی به زندگی و دومی به مرگ مربوط می‌شود. روز گذشته نیز یک تخریب​چی جنگ و یک نیروی تدارکاتی دفاع مقدس از خاطراتشان برای مردم گفتند.

این برنامه از ساعت 7 تا 8 و 30 دقیقه صبح روی آنتن می‌رود و از بخش‌های مختلفی چون گفت‌وگوی کارشناسی، دوربین مخفی، آشپزی، ورزش و... تشکیل شده است.

در بخش آشپزی و ورزش گزارشگر به میان مردم کوچه و بازار می‌رود و از آنها می‌خواهد که یک غذا را بپزند. به عنوان مثال در هفته گذشته از مشتری و صاحبخانه‌ای که در بنگاهی معاملات املاک بودند خواسته شد خاگینه درست کنند. در بخش ورزشی نیز هفته گذشته به یک تعمیرکار ماشین توصیه شد که نرمش‌های خاصی را انجام دهد.

برنامه صبحگاهی «ویتامین 3» با اجرای سیدعلی ضیا، تهیه‌کنندگی علی زاهدی و سردبیری افشین حسین‌خانی روزهای شنبه تا پنجشنبه از شبکه سه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها