تبلیغات مراکز ماساژدرمانی با عناوین ماساژ چینی، تایلندی و... با وعده‌های درمان انواع بیماری‌ها همچون سیاتیک، آرتروز و ... در حالی افرادی را جذب خود می‌کند که به گفته مدیرکل اعتباربخشی و نظارت بر درمان وزارت بهداشت، این ادعاها به‌هیچ وجه پایه و مبنای علمی ندارد و این فعالیت‌ها، مداخله درمانی است و مورد تایید وزارت بهداشت نیست.
کد خبر: ۴۸۸۷۰۸

سجاد رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر آن‌که مراکزی که تحت عنوان ماساژدرمانی فعالیت می‌کنند مجوزی از وزارت بهداشت ندارند، گفت: این مؤسسات هیچ‌گونه مجوزی از وزارت بهداشت ندارند. وی با اشاره به ارائه خدمات ماساژ در برخی هتل‌ها، سالن‌های ورزشی و حتی مراکز زیبایی با عنوان ریلکسیشن، تاکید کرد: هرگونه انتشار آگهی‌های تبلیغاتی که مداخله درمانی از طریق ماساژ را نشان دهد و ادعای هر مؤسسه‌ای در این زمینه خلاف قانون بوده و مورد تایید نیست.

دکتر رضوی گفت: اکثر مراکز ماساژدرمانی هیچ تابلویی ندارند به همین علت خیلی نمی‌شود با آنان برخورد کرد، اگر تابلو و جای مشخصی داشته باشند معاونت‌های درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی به سراغ آنها می‌روند و با آنها برخورد می‌کنند، اما اکثر این مراکز تابلودار نیستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها