امیر قلعه‌نویی می‌گوید جواد نکونام قرارداد داخلی با استقلال بسته است و فرهاد مجیدی نیز به این تیم می‌پیوندد.
کد خبر: ۴۸۷۹۱۴

سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره وضعیت مجیدی و نکونام به ایسنا گفت: گویا روز گذشته نکونام قرارداد داخلی خود را بسته است اما باشگاه استقلال باید مبلغ رضایتنامه را به اوساسونا پرداخت کند. درباره فرهاد مجیدی نیز باید بگویم با فتح‌الله‌زاده صحبت‌هایی انجام داده‌ایم که این‌ها صحبت‌های درون باشگاهی است و لزومی ندارد آنها را بیان کنم اما قرار شد که مجیدی بیاید ولی فعلا فتح‌الله‌زاده به مالزی سفر کرده و من خبری ندارم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که نکونام چه زمانی به تیم اضافه می‌شود؟ گفت: هر وقت او قراردادش را ببندد به تیم اضافه می‌شود. ما باید پولی را به باشگاه اوساسونا پرداخت کنیم و اگر این مبلغ آماده شود، قرارداد نکونام بسته می‌شود. الان اصلا پولی نیست که پرداخت کنیم.

او همچنین درباره این‌که آیا استقلال قصد دارد دروازه‌بان استرالیایی بگیرد؟ گفت: ما دو دروازه‌بان جوان خیلی خوب یعنی حسینی و ریش‌اصفهانی را داریم که پشتوانه خوبی هستند و در تلاشیم که یک گلر آسیایی هم جذب کنیم.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید آیا رحمتی از این موضوع ناراحت نیست؟ گفت: رحمتی بازیکن است و خودش می‌داند که درباره بازیکنان ما تصمیم می‌گیریم، کما این‌که قبل از این محمدی را به تیم اضافه کرده بودیم. او هم قبل از این‌که به ایران برگردیم گفته بود از راه‌آهن پیشنهاد دارد و خواست که بگذاریم برود.

مبعلی در پیکان

وی ادامه داد: ایمان مبعلی نیز زنگ زد و گفت می‌خواهم به پیکان بروم و فکر می‌کنم از آنجا راحت‌تر می‌توانم به تیم ملی برسم و ما هم قبول کردیم.

وی با اشاره به مسائل مالی گفت: می‌خواستیم چند جلسه زیر نور بازی کنیم و همچنین خواستیم وزنه بزنیم اما مسوولان ورزشگاه دستگردی این اجازه را به ما ندادند و گفتند که باشگاه به این مجموعه بدهی دارد.

قلعه‌نویی درباره این‌که آیا مسائل مالی باعث ایجاد حاشیه در تیم می‌‌شود یا خیر؟ گفت: در جلسات گذشته هیات مدیره مصوب کرد که بعضی افراد قرارداد اسپانسر ببندند. این دوستان فعالیت و تلاش خود را کردند اما چند روز مانده به آغاز تمرین‌ها گفتند که قراردادهای مد نظر انجام نشده است. در حال حاضر نیز خود رسولی نژاد و فتح‌الله‌زاده پیگیر این موضوع هستند و گویا روز گذشته قرارداد تبلیغ روی پیراهن استقلال بسته شده است و اگر براساس چیزی که رسولی نژاد به من زنگ زد و گفت این قرارداد انجام شده باشد مشکلات مالی ما تا حدودی حل می‌شود.

باشگاه پول داشته باشد نمی‌گذارند تا 10 کیلومتری آن هم بیایم!

امیر قلعه‌نویی در ادامه بیان کرد: این مدل استقلال همیشه برای من است. هر وقت که باشگاه پول داشته باشد نمی‌گذارند تا 10 کیلومتری آن بیایم. رده‌های نهم و سیزدهم استقلال برای من بود. حالا هم می‌دانستم که پول در باشگاه نیست اما آمدم و تا جایی که در توانم باشد کمک می‌کنم.

وی ادامه داد:‌دیروز خود فتح‌الله‌زاده گفت که متعجب است از این‌که با این شرایط بازیکنان قرارداد بستند، هرچند آنها به عشق مردم کارشان را آغاز کردند.

قلعه نویی درباره شرایط تیم اظهار داشت: الحمدلله شرایط تیم خیلی خوب است و در حال حاضر در هفته پنجم تمرین‌ها قرار داریم. سه هفته اول کارهای بدنی را انجام دادیم و 10 روز هم در ترکیه اردویی برگزار کردیم که در این اردو به دنبال بازی‌های آمادگی و هماهنگی بودیم و بازی آخر ما بسیار خوب بود. پس از اردو از فشار تمرین‌ها کم کردیم و رو به کارهای تاکتیکی آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی نخست این تیم برابر آلومینیوم هرمزگان گفت: شروع لیگ و بازی اول برای تیم‌ها مهم است و ما شناختی از آلومینیوم هرمزگان نداریم اما می‌دانیم مربی خبره‌ای در این تیم حضور دارند.

قلعه‌نویی در ادامه بیان کرد: امیدوارم بازی ما برابر آلومینیوم هرمزگان بازی خوبی باشد ما هم به مرز آمادگی رسیده‌ایم، البته امروز متوجه شدم که فریدون زندی هم سه کارته است. کمبودهایی داریم اما سایر بازیکنان آماده‌اند و امیدوارم بازی خوبی بینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها