شهین تسلیمی، بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون از سبک زندگی‌اش می‌گوید

چشم و همچشمی عشق را از بین برده است

شهین تسلیمی این روزها مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه» به کارگردانی منوچهر هادی است.
کد خبر: ۴۸۶۵۶۹

شهین تسلیمی درباره بازی در مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه» به جام‌جم گفت: من در این مجموعه نقش مادر شهرام حقیقت‌دوست (یکی از بازیگران اصلی سریال) را بازی می‌کنم. در حال حاضر در یک سکانس از این مجموعه بازی کرده‌ام و هنوز کارم ادامه دارد.

وی درباره معیارهایش برای انتخاب این نقش توضیح داد: نام علیرضا افخمی به عنوان نویسنده و منوچهر هادی، کارگردان مرا برای بازی در این مجموعه تلویزیونی ترغیب کرد. در گذشته در چند تله فیلم به کارگردانی منوچهر هادی بازی کرده‌ام، به همین دلیل علاقه‌مند بودم دوباره یک همکاری مشترک داشته باشیم. از سوی دیگر فیلمنامه‌هایی که علیرضا افخمی می‌نویسد انسجام خوبی دارد و شخصیت‌ها به شکل صحیح پرداخت می‌شود.

تسلیمی با اشاره به بازی در مجموعه «خانه اجاره‌ای» گفت: در سری جدید این مجموعه به کارگردانی شاهد احمدلو نقش مادر مهران غفوریان را بازی می‌کنم.

وی افزود: در آثار مختلفی که بازی می‌کنم، سعی می‌کنم نقش مادرهایی با ویژگی‌های متفاوت را ایفا کنم.

تسلیمی ادامه داد: اخیراً فیلم «گنجشک و قناری» از شبکه تهران پخش شد. در این فیلم من نقش یک مادر طناز را بازی کردم. این فیلم با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شد.همچنین در تله‌فیلم «سفر به سینما» در کنار نیما شاهرخ‌شاهی و سحر قریشی نقش مادر آنها را بازی کردم که از روستا به شهر آمده و با لهجه صحبت می‌کند. این فیلم مراحل فنی و آماده‌سازی را سپری می‌کند.

تسلیمی با بازی در سریال «زن‌بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید و پس از آن در سریال‌های کمدی «چهارچرخ» و «خانه اجاره‌ای» بازی کرد. این بازیگر با حضور در سریال‌های «وضعیت سفید» و «ارمغان تاریکی» ‌نشان داد که بخوبی از پس نقش‌های جدی هم برمی‌آید.

تسلیمی در فیلم «کلاوس» هم نقش خانم دکتر را بازی کرد. این نقش هرچند کوتاه بود، اما تسلیمی را در ذهن مردم ماندگار کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها