اخبار کوتاه از رادیو و تلویزیون

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از شبکه سه سیما و رادیو ورزش پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۵۵۵۸۷

دیدار تیم‌های استقلال و سایپا روز دوشنبه ،هفدهم بهمن ماه  ساعت 17 از تلویزیون و رادیو پخش می‌شود.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و فجر سپاسی روز سه‌شنبه هجدهم بهمن ماه ساعت 17 و 15 دقیقه به صورت زنده از رادیو و شبکه سه پخش می‌شود.

علاقمندان به فوتبال همچنین می‌توانند از نتایج سایر دیدارها در این دو روز به صورت لحظه به لحظه از طریق رادیو ورزش مطلع شوند.

از مسابقات مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا بازی استقلال و ذوب آهن جمعه  21 بهمن ماه ساعت 17 زنده از شبکه سه به روی آنتن می‌رود.

 داستان‌های انقلاب از زبان انیمیشن

به مناسبت ایام دهه فجر انیمیشن‌های «بهمن و بختک»، «پاییز گرم» و «سرودهای انقلاب» از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.

«بهمن و بختک» عنوان انیمیشنی است که در 26 قسمت 10 دقیقه‌ای آماده پخش از تلویزیون است.

ابراهیم موحدی، کارگردان این انیمیشن گفت: در این انیمیشن دو شخصیت مثبت و منفی ایجاد کردیم تا بتوانیم برای پرداختن به مضمون مناسبتی از آنها بهره بگیریم.

انیمیشن «پاییز گرم» نیز برنامه دیگری است که به کارگردانی علیرضا اخباری در 12قسمت 20 دقیقه‌ای آماده پخش است.

کارگردان این انیمیشن درباره داستان «پاییز گرم» گفت: داستان این انیمیشن درباره نوجوان روستایی است که برای یافتن پدرش در پائیز سال 57 راهی تهران می‌شود.

انیمیشن دیگری که آماده پخش از پیک صبای شبکه دوم سیماست «سرودهای انقلاب» نام دارد. این انیمیشن به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

پوشش بخش استانی جشنواره فیلم فجر در شبکه شما

آخرین رویدادهای استانی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هر شب در برنامه «سیمرغ سی» از طریق شبکه شما انعکاس می یابد.

در این برنامه که هرشب از ساعت 21 تا 22 از محل برج میلاد به صورت زنده پخش می‌شود، علاوه بر انعکاس برنامه‌ها و رویدادهای سی‌امین جشنواره فیلم فجر در 12 استان کشور، حاشیه‌های نمایش مستندهای تولیدی استان ها که به بخش رقابتی سینما حقیقت راه یافته به همراه گفت‌وگو با عوامل تولید در معرض دید بینندگان قرار می گیرد.

امسال از 20 فیلم مستند راه‌یافته به بخش سینما حقیقت، پنج فیلم «در جستجوی پلنگ ایرانی» از مرکز مازندران،«چارسوق تجاری» از مرکز کرمان،«حیات وحش دنا» از مرکز کهگیلویه و بویر احمد، «دیلمان بهشت نیاکان» از مرکز گیلان و «شگفتی‌های غار کتله خور» از مرکز زنجان در این بخش حضور دارند.

برنامه «سیمرغ سی» تا 23 بهمن (پایان جشنواره) هر شب ساعت 21 پخش می‌شود.

100 قسمت دیگر به «شب‌های مستند» افزوده می‌شود

مجری کارشناس «شب‌های مستند» به تهیه‌کنندگی بابک میزانی از آغاز ضبط 100 قسمت دیگر از این برنامه خبر داد.

سعید قطبی‌زاده گفت: به تازگی ساخت 100 قسمت دیگر از برنامه به تصویب رسیده و ضبط این بخش را آغاز کرده‌ایم. همچنین برای ایام دهه فجر نیز 10 قسمت ویژه درباره آثار مستند انقلابی آماده کردیم که به روی آنتن می‌روند.

وی افزود: این آثار در زمینه انقلاب و دهه فجر ساخته شده‌اند و از میان آنها مستند بلند «برای آزادی» ساخته حسین ترابی نیز که پیش از رفتن شاه تا بعد از رفراندوم را دربرمی‌گیرد و در واقع کامل‌ترین مستند درباره انقلاب است نیز پخش خواهد شد.

«شب‌های مستند» به تهیه‌کنندگی بابک میزانی از تابستان به روی آنتن می‌رود و منوچهر طیاب، حمید مجتهدی، رامین حیدری فاروقی، محمدرضا اصلانی، خسرو سینایی، فرشاد فرشته حکمت، مرتضی آوینی، نادر طالب‌زاده و محمدعلی اینانلو از جمله مستندسازانی هستند که این برنامه تاکنون به معرفی و نقد آثار آنها پرداخته است.

«روز چهارم» کلید خورد

 «روز چهارم» کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو سیما است که به کارگردانی فیاض موسوی و تهیه کنندگی علی حجازی مهر تصویربرداری آن آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، «روز چهارم» در قالب طنز در خانه بهادر واقع در حوالی خیابان شریعتی مقابل دوربین قرار گرفت.

این فیلم که بازنویسی فیلمنامه آن را را فیاض موسوی بر عهده داشته. داستان زندگی مردی بنام بهادر را روایت می کند که با فعالیت در عرصه نصب سیستم های امنیتی ـ حفاظتی برای جواهر فروشی ها روزگار سپری می کند اما روزی ناخواسته با یک باند تبهکار و سارق همراه می شو و بدنبال آن ماجراهایی بوقوع می پیوندد که آغاز قصه فیلم تلویزیونی «روز چهارم» است.

در این فیلم که نوروز 91 از شبکه دو روی آنتن می رود جمعی از هنرمندان تئاتر کشور در کنار نقش آفرینانی چون نیما فلاح، سحر ولد بیگی، علی دهکردی، مسعود شریف و نوبر قنبریان به ایفای  نقش می پردازند.

تصویربرداری «روز چهارم» طی 21 جلسه در لوکیشن هایی واقع در تهران انجام خواهد شد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها