متهم پس از مرگ فرزندش قصد فرار داشت که از سوی ماموران حراست بیمارستان دستگیر شد

مرگ نوزاد 3 ماهه به دست پدر معتاد

مرد معتاد که به اتهام قتل نوزاد 3 ماهه‌اش از سوی پلیس آگاهی هشتگرد دستگیر شده، اعتراف کرد فرزندش ناخواسته از دستش افتاده و مرده است.
کد خبر: ۴۴۳۵۴۶

به گزارش «جام‌جم»، اوایل همین هفته یکی از مسوولان بیمارستانی در شهرستان هشتگرد در استان البرز با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و اطلاع داد مرد جوانی، دختر 3 ماهه‌اش را که زخمی و بی‌هوش بوده به بیمارستان منتقل و اقدام به فرار کرده که از سوی ماموران حراست دستگیر شده است. ماموران با اعزام به محل در تحقیق از مسوولان بیمارستان متوجه شدند، تلاش پزشکان برای نجات دختر 3 ماهه که بر اثر اصابت جسمی سخت به ناحیه سرش زخمی و بی‌هوش شده بود، نتیجه‌ای نداشته و او مرده است. در پی مرگ مشکوک این نوزاد، پدر وی بازداشت و برای تحقیقات به پلیس آگاهی هشتگرد منتقل شد. جسد نوزاد نیز با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: مواد مخدر (شیشه) و قرص‌های روانگردان مصرف می‌کنم و بر سر همین موضوع میان من و همسرم همیشه اختلاف و مشاجره بود. او چند بار قصد جدایی داشت اما وقتی دخترمان به دنیا آمد، از تصمیم خود صرفنظر کرد. متهم اضافه کرد: با تولد فرزندمان، اوضاع زندگی‌مان نه تنها بهتر نشد که روز به روز بدتر می‌شد. همسرم دیگر طاقت ادامه زندگی با مرا نداشت تا سرانجام قهر کرد و به خانه پدری‌اش رفت و من ماندم و یک دختر 3ماهه.

متهم با اشاره به شب حادثه گفت: آن شب دخترمان بیقراری می‌کرد و گریه‌هایش لحظه‌ای قطع نمی‌شد. پس از مصرف شیشه، وقتی گریه‌های دخترمان بیشتر شد، او را بغل کردم تا نزد مادرش ببرم.

وی افزود: در تاریکی شب تعادلم را از دست دادم و پایم روی زمین سر خورد و یک‌باره نوزادم از دستم به کف جاده افتاد و دیگر صدای گریه‌هایش را نشنیدم. سراسیمه او را به مرکز درمانی بردم، اما دیر شده بود و او را برای همیشه از دست دادم. بنابراین گزارش، مرد معتاد با قرار قانونی روانه زندان شد.تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها