فارس نوشت وکیل رئیس مجلس شورای اسلامی اخبار منتشر شده درباره استرداد شکایت علی لاریجانی از 2 سایت را تایید کرد. احمد علیجانی، وکیل علی لاریجانی در خصوص استرداد شکایت موکل خود از رجانیوز و آزادی‌نیوز گفت: رئیس مجلس به مناسبت عید سعید غدیر، شکایت خود را پس گرفت.
کد خبر: ۴۴۲۰۴۳

وی افزود: میراسماعیل، مدیرمسوول سایت آزادی‌نیوز کتبا از انتشار مطالب علیه رئیس مجلس در این سایت عذرخواهی کرد و آقای لاریجانی هم از وی گذشت.

علیجانی تصریح کرد: لاریجانی همزمان با عید سعید غدیر با اعلام انصراف از پیگیری شکایت خود علیه میثم نیلی نسبت به سردبیر رجانیوز هم گذشت کرد.

اعتراض استیضاح‌کنندگان وزیر نیرو

مهر نوشت درپی تعلل هیات رئیسه مجلس در اعلام وصول طرح استیضاح وزیر نیرو، طراحان استیضاح اعلام کردند قصد دارند همانند اسفندماه سال گذشته در اعتراض به این روند در جلسه امروز مجلس در جایگاه هیات رئیسه تحصن کنند. موسی‌الرضا ثروتی دراین‌باره گفت: صبر ما تمام شده است. هیات رئیسه از 3 هفته قبل تاکنون به بهانه‌های مختلف اعلام وصول این طرح را به تعویق می‌اندازد. وی ادامه داد: من شخصا با لاریجانی رئیس مجلس دراین‌باره صحبت کردم و وعده دادند که بعد از تعطیلات مجلس طرح استیضاح اعلام وصول می‌شود، اما چنین نشد و گویی قصدی هم نیست که این طرح به جایی برسد.

ثروتی تصریح کرد: همه کوپن‌های هیات رئیسه نزد استیضاح‌کنندگان سوخته است و حنای آنها دیگر پیش ما رنگی ندارد.

تداوم تلاش‌های ضدایرانی آمریکا

یک روزنامه غربی در گزارشی با اشاره به تلاش‌های خصمانه آمریکا علیه ایران از تصمیم دولت باراک اوباما برای تحریم شماری از شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی که به‌زعم مقامات آمریکایی از برنامه هسته‌ای حمایت کرده‌اند، خبر داد.

به گزارش مهر، وال‌استریت ژورنال نوشت: دولت اوباما روز گذشته شماری از شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی را که از برنامه هسته‌ای از جمله توسعه دستگاه سانتریفیوژ و رآکتور تولید پلوتونیوم شهر اراک حمایت کرده‌اند، تحریم می‌کند.

بنابر این گزارش، مقامات آمریکایی بر این باورند این اقدام جدید دولت اوباما هشداری به دولت‌ها و تجار اروپایی، آسیایی و آمریکای لاتین است تا روابط خود را با بانک مرکزی قطع کرده و دیگر نفت خام از ایران تهیه نکنند.

انتقاد نامزد جمهوریخواه از اتهامات آمریکا علیه ایران

یکی از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با رد ادعاهای مقامات کاخ سفید تصریح کرد: تاکنون هیچ سند و مدرک معتبری که نشان‌دهنده ماهیت نظامی برنامه هسته‌ای ایران باشد، ارائه نشده است.

به گزارش مهر، ران پل در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی CBS گفت: هیچ سندی مبنی بر برخورداری ایران از یک بمب اتمی وجود ندارد.

نماینده تگزاس در کنگره آمریکا افزود: ایران بمب ندارد. هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد و برای ما صحبت از اقدام علیه ایران و بمباران این کشور بسیار خطرناک‌تر است.

وی سیاست خارجی کشورش را به باد انتقاد گرفت و در پیش گرفتن چنین سیاستی را مسبب خشونت‌های بسیار علیه شهروندان ایالات متحده در سراسر جهان عنوان کرد.

ادامه بررسی‌‌ها درباره مرگ فرزند رضایی

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اطلاعات رسیده درباره علت مرگ احمد رضایی را مشکوک خواند و گفت: کمیته‌ای از سوی خانواده وی مامور پیگیری این پرونده شده تا حقیقت ماجرا روشن شود.

به گزارش خانه ملت، امیدوار رضایی درباره علت مرگ مشکوک برادرزاده خود و احتمال دست داشتن دستگاه‌های امنیتی بیگانه در آن افزود: در این خصوص منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم، ضمن آن‌که امیدواریم در آینده نزدیک پلیس اینترپل و گروه‌هایی از طرف ایران یا کشورهای بی‌طرف به امارات بروند و ابعاد مختلف این پرونده را بررسی کنند.

وی بیان کرد:«مدارکی همراه احمد رضایی در هتل محل سکونت وی وجود دارد که طرف اماراتی آنها را تحویل نداد».

رضایی خاطرنشان کرد: احمد هیچ گونه دارویی برای درمان بیماری افسردگی یا هر مساله دیگری مصرف نمی‌کرد چون چند روز قبل از فوت ایشان دوستانش در هتل با وی بودند و آنها هیچ گونه مصرف دارویی را گزارش نکردند و می‌گویند کاملا سرحال و بانشاط بود و علائم و شواهدی دال بر فشار روحی، افسردگی و ناامیدی در رفتار و گفتارش مشاهده نمی‌شد که همه اینها برخلاف ادعای خودکشی است. همچنین روز گذشته مراسم ختم فرزند محسن رضایی با حضور جمع کثیری از مردم و چهره‌های سیاسی و مقامات لشکری و کشوری در تهران برگزار شد.

شکست ضدانقلاب در مرزها

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با تلاش رزمندگان اسلام نیروهای ضد انقلاب در مناطق مرزی به زانو درآمده‌اند.

به گزارش ایرنا، ‌سردار محمدتقی اصانلو در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش 60 هزار نفری فداییان انقلاب جهانی اسلام در مهاباد اظهار کرد: امروز به برکت حضور موثر و قوی نیروهای سپاه و بسیج در مناطق مرزی آذربایجان غربی این مناطق از لوث نیروهای ضد انقلاب به طور کامل پاکسازی و امنیت پایداری در آنها برقرار شده است.

وی تاکید کرد: دشمن باید بداند که امروز تهدید جمهوری اسلامی ایران حتی با شلیک یک گلوله با برخورد قاطعانه و سریع ملت ایران پاسخ داده خواهد شد.

سردار اصانلو افزود: آمادگی امروز جمهوری اسلامی و مردم قهرمان ایران قابل قیاس با سال 59 نبوده و نیروهای رزمندگان اسلام در اوج آمادگی و صلابت قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها