پلیس فرودگاه بمبئی از دستگیری زن اوگاندایی به جرم حمل 5 کیلوگرم هروئین خبرداد. آیرین 26 ساله در حالی که 5 کیلوگرم هروئین را داخل چمدانش جاسازی کرده بود، قصد داشت بمبئی را به مقصد اتیوپی ترک کند. ماموران پلیس فرودگاه هنگام عبور چمدان این زن از دستگاه ایکس‌ری به آن مشکوک شدند و پس از بررسی‌های بیشتر هروئین جاسازی شده را پیدا کردند.
کد خبر: ۴۳۴۳۶۰

به گفته پلیس، آیرین بسته‌های هروئین را با کاغذ کاربن پوشانده و در آستر چمدانش جاسازی کرده بود. به گزارش روزنامه هندی مید دی، آیرین این مقدار هروئین را به صورت ماهرانه‌ای در چمدان جاسازی کرده بود./ ایسنا

زنده‌ماندن سرنشینان بالگرد روسی پس از سقوط

7 سرنشین بالگرد روسی Mi8 که روز یکشنبه ناپدید شده بودند، روز گذشته زنده پیدا شدند. به گفته مقامات روسی، این بالگرد ساعت 45/12 به وقت مسکو ارتباطش با برج مراقبت قطع شد.

به گزارش رسانه‌های داخلی روسیه، پس از ناپدیدشدن این بالگرد، 110 امدادگر به منطقه اعزام شدند و پس از 5 ساعت جستجو، این بالگرد را پیدا کردند. به گزارش خبرگزاری ریانووستی، همچنین سانحه هوایی دیگری روز یکشنبه در جنوب روسیه اتفاق افتاد که خلبان هواپیما دوباله An-2 دچار جراحت و به بیمارستان منتقل شد. / ایسنا

خودکشی سریالی در پلیس فرانسه

با کشف اجساد یک زوج پلیس، ماجرای خودکشی سریالی نیروهای پلیس فرانسه همچنان ادامه دارد.

پایگاه اطلاع‌رسانی فرانسوی ون مینوت، دیروز با اعلام کشف اجساد یک زوج جوان پلیس که 22 و 26 سال داشتند، افزود: زن پلیس پیش از خودکشی، همسرش را که قصد ترک وی را داشت با سلاح خود کشته بود.

این منبع با بیان این که 3 پلیس فرانسوی دیگر نیز در 22 سپتامبر (31 شهریور ماه) دست به خودکشی زده بودند، نوشت: ادامه این سریال ناراحت‌کننده احساسات نیروهای پلیس را جریحه‌دار و مقامات پلیس فرانسه را بشدت نگران کرده است.

با این حال، ون مینوت خودکشی را یکی از مشکلات رایج در نیروی پلیس فرانسه دانسته و یادآور شده است: مطالعاتی که سال 2008 میلادی توسط موسسه ملی سلامت و تحقیقات پزشکی صورت گرفت، نشان داد که خطر خودکشی در میان افراد پلیس فرانسه 36 درصد بیش از سایر فرانسویان است.

هر ساله 40 تا 50 مورد خودکشی نیروهای پلیس یا شاغلان بخش‌های اداری پلیس فرانسه گزارش می‌شود که در بیشتر موارد نیز سلاحی که در اختیار آنان قرار داشته برای خودکشی مورد استفاده قرار گرفته است./ جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها