مهلت انصراف در هفته اول مرداد

ثبت نام پذیرفته شدگان دستیاری آغاز شد

پذیرفته شدگان سی و هشتمین دوره پذیرش دستیاری سال 89 از امروز تا 29 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به دانشگاه های علوم پزشکی نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند.
کد خبر: ۴۱۴۳۲۷

به گزارش مهر، کلیه پذیرفته شدگان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی موظف به مراجعه به دانشگاه محل پذیرش و انجام مراحل ثبت نام از تاریخ 18 تا 29 تیرماه هستند.

کلیه پذیرفته شدگان، در هنگام ثبت نام باید با توجه به سهمیه پذیرش خود اصل مدارک لازم جهت استفاده از سهمیه مربوطه را براساس مندرجات راهنماها و دستورالعمل های مرتبط به دانشگاه محل پذیرش ارائه کنند. نوع سهمیه پذیرش به دانشگاه های علوم پزشکی محل آموزش اعلام می شود.

شروع به آموزش کلیه پذیرفته شدگان مرحله اصلی آزمون پذیرش دستیار تخصصی در تاریخ اول شهریورماه سال 90 خواهد بود و تنها شروع به آموزش دانشجویان پزشکی که با استفاده از مقررات رتبه های برتر، استعدادهای درخشان، قانون تسهیل ازدواج جوانان و...، مشروط به اتمام دوره آموزش پزشکی عمومی تا تاریخ 31 شهریورماه 90، مجاز به شرکت و پذیرش در آزمون مذکور شده اند، در تاریخ اول مهرماه 90 است.

عدم ثبت نام در موعد مقرر و یا عدم شروع به آموزش در مواعید اعلام شده در بند 3 به منزله انصراف قطعی پذیرفته شده محسوب می شود و کلیه شرکت کنندگان در آزمون که انتخاب رشته کرده اند و در مرحله اصلی پذیرش پذیرفته نشده اند در صورت عدم تمایل به شرکت در مراحل جایگزین باید مراتب را از طریق سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir از تاریخ اول مرداد تا 12 مرداد ماه سال جاری اعلام کنند.

سی و هشتیمن دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی روز 28 بهمن 89 همزمان در 18 شهر کشور با شرکت 15 هزار و 182 داوطلب برگزار شد و 2 هزار و 478 نفر در 26 رشته و 34 دانشگاه علوم پزشکی پذیرفته شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها