با تلاش ماموران پلیس صورت‌گرفت

دستگیری 6 نفر از اوباش پاکدشت

فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت پاکدشت استان تهران، شش نفر از اشرار و اراذل و اوباش این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۰۶۴۴۹

به گزارش فارس، جمال نیکجو اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت و ناامنی و سلب آسایش عمومی توسط عده‌ای اراذل و اوباش در میان اهالی روستای جمال‌آباد، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: ماموران در بررسی و تحقیقات انجام شده در یافتند، 6 نفر از اراذل و اوباش و اشرار با چند دستگاه موتورسیکلت و حمل سلاح سرد به صورت گروهی در روستا تردد و سبب ایجاد نا امنی و مزاحمت و سلب آسایش اهالی روستا می شوند که به سرعت اقدامات گسترده اطلاعاتی جهت شناسایی این افراد و محل تردد و پاتوق آنها توسط ماموران آغاز شد.

وی افزود: سرانجام با اقدامات خاص پلیسی، شش نفر از متهمان و اشرار این روستا در محل پاتوقشان شناسایی و دستگیرو با هماهنگی مقام قضایی و اجرای تدابیر امنیتی سه نفر از آنها که به کرات دارای سابقه شرارت و مزاحمت در منطقه بودند در محل وقوع جرم و در مقابل دید اهالی روستا گردانده شدند.

نیکجو بیان داشت: در بازرسی از پاتوق این اشرار تعداد 3 دستگاه موتورسیکلت توقیف و همچنین دوقبضه سلاح سرد و مقادیری مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت، برخور قاطع پلیس با اشرار و مزاحمان و اراذل و اوباش روستای جمال‌آباد که با اقدامات مجرمانه خود سبب ایجاد رعب و وحشت در اهالی روستا شده بود موجی از رضایت و شادمانی را در شهروندان ایجاد و از اقدامات نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها