ملاقات یک مادر و فرزند پس از 30 سال دوری زیباترین اتفاقی است که هفته گذشته شاهد آن بودیم این مادر و پسر در تمام 30 سال گذشته در جستجوی یکدیگر بودند تا این که بالاخره همدیگر را در آغوش گرفتند. سال‌ها قبل زن و مردی جوان علی‌رغم مشکلاتی که پیش رویشان قرار داشت با هم ازدواج کردند ولی بعد از مدتی ناچار به جدایی شدند و این طلاق دوری 30 ساله مادر و فرزند را رقم زد.
کد خبر: ۳۸۹۱۴۲

زنی که اکنون پسرش را یافته است در حالی که اشک شوق در چشمانش حلقه‌زده و صدایش به لرزه افتاده است می‌گوید: شوهرم از خانواده‌ای ثروتمند بود و مادرش با ازدواج ما بشدت مخالفت می‌کرد اما ما با کمک پدر شوهرم ازدواج کردیم بعد از شروع زندگی مشترک باز هم مادرشوهرم دست از اذیت ما برنداشت و آنقدر به دخالت‌هایش ادامه داد تا این که مجبور به طلاق شدیم آن زمان من باردار بودم بعد از تولد پسرم برای این که او زندگی خوبی داشته باشد و در رفاه بزرگ شود وی را به همسر سابقم تحویل دادم اما بعد از مدتی فهمیدم مادرشوهرم کودک‌مان را به یک زوج ثروتمند شهرستانی فروخته است. او می‌خواست کاری کند که دیگر از من نشان و ردی در خانواده‌شان نماند. من در تمام این سال‌ها خیلی برای پیدا کردن پسرم تلاش کردم اما موفق به این کار نشدم تا این که به لطف خدا و کمک امام رضا(ع) به خواسته‌ام رسیدم.

این زن مدتی پس از طلاق با مردی دیگر ازدواج کرد و از او سه فرزند دارد. ملاقات این زن با پسر گمشده‌اش تقریبا چیزی شبیه معجزه بود. پسر 30 ساله که هیچ خاطره‌ای از مادرش نداشت در سالیان گذشته برای یافتن او کوشش‌های زیادی کرد تا این که تصمیم گرفت به مشهد سفر کند و از امام رضا(ع) کمک بخواهد. او در حرم مطهر در حال راز و نیاز بود که مردی صدایش را شنید و به او توصیه کرد به سازمان‌ها و نهادهای دولتی مراجعه کند تا شاید از این طریق ردی از مادرش بیابد. پسر 30 ساله نیز این کار را پی گرفت تا این که بالاخره به هدفش رسیداو حالا می‌گوید: دیگر حاضر نیستم لحظه‌ای از مادرم دور شوم من او را با کمک امام رضا(ع) پیدا کرده‌ام و از این به بعد می‌خواهم هر کاری در توان دارم برایش انجام بدهم.

ملاقات این مادر و فرزند نه تنها زیباترین اتفاق هفته گذشته بلکه یکی از شیرین‌ترین اخباری است که در سال جاری منتشر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها