در چهارمین روز از سال نو میلادی شرکت ایسوس از 4 دستگاه تبلت جدید رونمایی کرد که از جمله آنها می‌توان به تبلت 1/10 اینچی Eee Pad Slider اشاره کرد که به آخرین نسخه از سیستم عامل آندروید گوگل Honeycomb مجهز شده و تبلت 12 اینچی Eee Slate E121 که با سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز 7 به جنگ رقبای خود آمده است. ایسوس از اولین کمپانی‌هایی است که تبلت‌های جدید خود را برای هماوردی با iPad شرکت اپل در (International Consumer Electronics Show (CES 2011 لاس‌وگاس به معرض نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۳۸۰۵۶۸

این نمایشگاه رسما کار خود را از روز پنجشنبه 6 ژانویه شروع کرده و حدودا 100 تبلت جدید از شرکت‌های مختلف از سراسر دنیا در آن رونمایی می‌شود.

Eee Slate E121

Eee Slate E121 تبلت جدید دیگری از شرکت ایسوس است که به یک پردازشگر Intel Core i5-470UM، سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز 7 Home Premium، صفحه نمایش 12 اینچی Multi-Touch خازنی(800 x 1280)، حافظه 64 یا 32 گیگابایتی Solid State، 2 یا 4 گیگابایت رم DDR3، بلوتوث نسخه 3، Wi-Fi b/g/n، پورت SD Card، دوربین 2 مگاپیکسلی مجهز است و برای تجربه‌ای همانند تجربه یک کامپیوتر شخصی ارائه شده است. تمرکز این محصول بر اجرای بی‌نقص HD Multimedia است و علاوه بر پورت USB، پورت HDMI نیز دارد.

آقای Johney Shih رئیس شرکت ایسوس درخصوص این تبلت گفت: این قدرتمندترین تبلت در دنیاست.

در واقع یک جورکامپیوتر شخصی است، اما خیلی هم کامپیوتر شخصی نیست!

بنــا بــر اظهارات سخنگوی کمپانی ایسوس، این دستگاه در 3 ماهه اول سال 2011 به بازار ارائه می‌شود و قیمتی بین 999 دلار تا 1099 دلار خواهد داشت.

Eee Pad Slider

تبلت جدید ایسوس Eee Pad Slider به چند دلیل تبلت ویژه‌ای است. اولین و مهم‌ترین نکته این تبلت جدید، سیستم‌عامل جدید گوگل آندروید نسخه 0/3 به نام Honeycomb است که انتظار می‌رفت در کنفرانس خبری شرکت موتورولا در روز چهارشنبه رونمایی شود!

ایسوس در این رقابت نفسگیر یک پله از رقیبان خود در عرصه تبلت جلوتر ایستاد. این تبلت از صفحه 10 اینچی Multi touch بهره می‌برد با صفحه کلید کشویی، مثل موبایل‌های کشویی موجود در بازار، یک کیلوگرم وزن این تبلت است و طبق ادعای کمپانی سازنده 6 ساعت عمر باتری، یک حافظه 16 یا 32 گیگا‌بایتی Solid State و  512 مگابایت یا یک گیگابایت حافظه سیستمی از مشخصات سخت‌افزاری آن می‌باشد. از تجهیزات ارتباطی این تبلت هم می‌شود به Wi-Fi b/g/n ،Bluetooth و 3G اشاره کرد.

Eee Pad Slider از دو دوربین در قسمت پشت و جلو، پورت HDMI و MicroSD Card نیز بهره می‌برد.

پردازشگر گرافیکی دو هسته‌ای Nvidia Tegra نیز به کمک این تبلت جدید آمده تا خیال ایسوس از بابت سرعت پردازش فرآیندهای گرافیکی هم راحت باشد. دوربین‌های این تبلت یکی در پشت دستگاه و دیگری در قسمت جلویی دستگاه قرار دارند. Eee Pad Slider در اوایل 3 ماهه دوم سال 2011 با پایه قیمتی بین 499 دلار و 799 دلار به بازار عرضه می‌شود.

Eee Pad Transformer

شاید Lenovo U1 لپ‌تاپ دورگه‌ای که ارائه آن به بازار با تاخیر زیادی مواجه شد الهام‌بخش طراحی این تبلت ـ‌ نت‌بوک از ایسوس باشد.

Eee Pad Transformer موجود دورگه‌ای در بازار تبلت‌ها و نت‌بوک‌هاست که می‌تواند تبلت باشد و با استفاده ازDocking Station مخصوص، به نت‌بوک تبدیل بشود، زمانی که این تبلت را به Docking Station متصل کنید از پورت‌های USB اضافه، یک کارت خوان، یک صفحه کلید QWERTY و باتری اضافه بهره خواهید برد. تبلت Eee Pad Transformer، 8 ساعت عمر باتری دارد و در حالتی که متصل بهDocking Station باشد با استفاده از باتری اضافه روی آن تا 16 ساعت دوام می‌آورد. مشخصات فنی این تبلت مانند Eee Pad Slider است. این تبلت نیز از سیستم‌عامل گوگل آندروید 0/3 Honeycomb بهره می‌برد و این دستگاه در 3 ماهه دوم امسال با قیمتی بین 399 دلار تا 699 دلار به بازارعرضه می‌شود.

Eee Pad MeMo

Eee Pad MeMo کوچک‌ترین تبلت در بین تبلت‌های ارائه شده از طرف شرکت ایسوس در نمایشگاه CES2011 است. این تبلت از پردازشگر قوی دو هسته‌ای Qualcomm 8260 CPU 1.2GHz، سیستم‌عامل آندروید 0‌/‌3 Honeycomb، صفــــحه نمـــــایش 7 اینچی بـــــا رزولوشن 600 x 1024، دوربین‌های 5 و 2/1 مگا پیکسلی برای قسمت پشت و جلوی دستگاه با فلش LED و MeMIC Phone Extender که قابلیت برقراری تماس تلفنی با استفاده از هدست بلوتوث استریو را فراهم می‌سازد، بهره می‌برد. ویژگی دیگر این تبلت تمرکز بر قابلیت‌های یادداشت برداری به وسیله قلم  تعبیه شده در دستگاه است که شرکت ایسوس در قالب نرم‌افزار Painter آن را برای کاربر مهیا کرده است. طبق ادعای شرکت ایسوس این دستگاه در اواخر  3 ماهه دوم با قیمت 499 دلار به بازار عرضه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها