بازی های آسیایی گوانگجو

امیدهای ایران به دور دوم صعود کردند

تیم فوتبال امید کشورمان با پیروزی برابر بحرین صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال شانزدهمین دوره بازی های آسیایی گوانگجو را قطعی کرد تا سومین دیدار این تیم برابر ویتنام تشریفاتی شود.
کد خبر: ۳۶۵۸۴۴

به گزارش مهر، تیم فوتبال امید کشورمان در دومین دیدار مرحله مقدماتی گروه B مسابقات فوتبال بازی های آسیایی ، عصر امروز (چهارشنبه) با برتری یک بر صفر مقابل بحرین و کسب 6 امتیاز از دو بازی، صعود خود را به جمع 16 تیم برتر مرحله مقدماتی این رقابتها قطعی کرد.

در این دیدار کریم انصاریفرد در دقیقه 45 +1 تنها گل تیم امید کشورمان را وارد دروازه بحرین کرد ضمن اینکه دوبار در وقت اول تیر دروازه مانع فروپاشی دروازه دو تیم شد.

دربین دو نیمه این دیدار «سعید هاشم» بازیکن تیم بحرین با اعتراض به داور استرالیایی این دیدار برای دومین بار کارت زرد گرفت و از مسابقه اخراج شد تا تیم بحرین 45 دقیقه نیمه دوم را 10 نفره مقابل ایران ادامه دهد.

در نیمه دوم با توجه به 10 نفره شدن تیم بحرین و کسب نتیجه برتری از سوی تیم کشورمان ، تا حدودی کیفیت بازی افت کرد و ایران با اندیشه حفظ نتیجه به بازی احتیاطی رو آورد در میانه میدان به حفظ توپ پرداخت تا دروازه حریف کمتر با خطر جدی روبرو شود.

ایران با پیروزی مقابل بحرین 6 امتیازی شد و درصدر گروه B قرار گرفت تا دیدار سوم تیم کشورمان مقابل ویتنام جنبه تشریفاتی پیدا کند. در این گروه ترکمنستان با 3 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ویتنام  در مکان دوم ایستاد تا دیدار پایانی بحرین و ترکمنستان تیم صعود کننده این گروه را مشخص کند.

در نیمه دوم دیدار ایران و بحرین علی مرزبان، مهدی دغاغله، ایمان موسوی بازیکنان تعویضی ایران در نیمه دوم بوند که به ترتیب به جای کمال کامیابی نیا ، آرش افشین و محسن مسلمان وارد زمین شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها