خوزه مورینیو در ادامه روند اجرای طرح‌های تازه‌اش در رئال قصد دارد به هر قیمتی شده اشلی کول را به برنابئو بیاورد، هرچند مسوولان چلسی و آنچلوتی بارها انتقال این بازیکن را تکذیب کرده‌اند، اما مورینیو که از انگیزه‌های مدیران چلسی برای به خدمت گرفتن یک مهاجم با کلاس جهانی مطلع است، کریم بنزمای فرانسوی را به عنوان بخشی از ترانسفر کول به اسپانیا به انگلیسی‌ها پیشنهاد داده است.
کد خبر: ۳۴۹۰۲۰

 از طرف دیگر لیورپول هم در جذب تورس ناکام مانده و سخت به دنبال تقویت خط حمله‌اش برای فصل آتی لیگ برتر است.

کول در هفته‌های اخیر به صراحت تمایلش را برای پیوستن به مورینیو اعلام کرده است و از مدیر برنامه‌هایش خواسته تا همه جوانب این موضوع را بررسی کند.

بنا به گفته منابع آگاه در باشگاه رئال، مورینیو از عملکرد مارسلو و آلوارو اربلوا مدافعان چپ رئال راضی نیست و ترجیح می‌دهد تا از اشلی کول استفاده کند. البته مورینیو ابتدا برای این پست الکساندر کولاروف صرب را در نظر داشت که به منچسترسیتی ملحق شد.

گرچه مورینیو با این حساب مهاجم 30 میلیون یورویی فرانسوی‌اش را با مبلغی پول باید به چلسی بدهد، اما قطعا برای این منظور راه دشواری در پیش ‌دارد ؛ چراکه آنچلوتی در گفتگویی در این هفته تاکید کرده بود به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن کول نیست و گفت: اشلی کول بازیکن چلسی است و خواهد بود و همه باید موضوع انتقال او را فراموش کنند و به هیچ قیمتی از ما جدا نمی‌شود.

اما با وجود چنین موضعگیری رسمی و محکمی شاید مذاکرات پشت پرده در نهایت به انتقال کول منجر شود.در این صورت چلسی می‌تواند به امضای قرارداد با خورخه فوسیله اروگوئه‌ای که جام جهانی خوبی داشته فکر کند و او را جایگزین کول کند.

مورینیو از علاقه وافر آنچلوتی به بنزما هم آگاه است و قبل از این که به رئال منتقل شود آنچلوتی پیشنهادی 35 میلیون پوندی برای او داشت هرچند که بنزما در تیم پلگرینی اصلا موفق نبود و تنها در یک فصل 8 گل به ثمر رساند.

همین عدم آمادگی به همراه رسوایی اخلاقی‌اش سبب شد تا از تیم ملی فرانسه برای جام جهانی هم خط بخورد و گرچه توسط لوران بلان باز هم به تیم ملی دعوت شده، اما برای بازپس‌گیری جای ثابت در خط حمله مشکل فراوانی دارد و در رئال هم کریس رونالدو و گونزالو هیگواین شانس به مراتب بیشتری نسبت به او دارند.

البته موقعیت برای او در چلسی هم چندان مهیا نیست و او در آنجا هم رقبای سرسختی چون دیدیه دروگبا و نیکلا آنلکا دارد.

با وجود تمامی تردیدها در مورد باقی ماندن کول در چلسی، لمپارد نسبت به چلسی وفادار است و قطعا در این تیم خواهد ماند. او که در بازی اخیر دوستانه با هامبورگ تک‌گل تیمش را به ثمر رساند و البته چلسی این بازی را 2 ـ‌ یک باخت، اشاره کرد و گفت: حضور در تیمی که دو جام را در فصل قبل فتح کرده باعث شده تا تلخی شکست در جام‌جهانی را تا حد زیادی از یاد ببرد.

او در گفتگویی با روزنامه ایندیپندنت گفت: باید صادقانه بگویم که شکست و ناامیدی تیم ملی تاثیری بر بازی من در چلسی نخواهد داشت و من از لحاظ روحی کاملا آماده هستم البته شکست ما در آن بازی‌ها سنگین بود، اما می‌توانم به روزها و بازی‌های خوب در چلسی فکر کنم. ما سال قبل دو جام را فتح کردیم و این موفقیت بزرگی بود و بازگشت به میادین می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. من حدود یک ماه فرصت استراحت داشتم که زمان مناسبی بود و10 روزی است که در تیم حضور دارم و نباید انتظار داشت که نتایج خوبی برای تیم به دست بیاید.

بازی‌های پیش فصل همیشه جنبه آمادگی برای تیم داشته و نتیجه در این بازی‌ها مهم نیست. تمامی تیم‌های باشگاهی که بازیکنانی را در جام جهانی داشته‌اند با مشکل روبه‌رو هستند و باید هر چه سریع‌تر آنها را آماده کنند و نگرانی من این است که برای اولین بازی فصل بتوانم از هر نظر آماده باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها