جمعی از کارگران نساجی از بروجن: تعدادی از کارگران نساجی بروجن هستیم که بعد از 12 سال سابقه کار در سال 88 از کار بیکار شده‌ایم و قرار بود در سال 89 مجددا به کار مشغول شویم، آن هم به عنوان کارگر روزمزد؛ ولی در این میان سنوات و سابقه کار ما چه می‌شود؟
کد خبر: ۳۳۰۶۳۴

مصطفی اسماعیل‌زاده از بروجرد: سال گذشته برای اخذ وام خرید کالا از بانک سپرده‌گذاری کردم، ولی هنگام مراجعه و دریافت وام، عوامل بانک ابراز می‌کنند برای اخذ وام بالاتر از یک میلیون تومان باید 2 ضامن حقوق‌بگیر و با جواز کسب داشته باشم حال سوالم این است که چرا باید برای دریافت مبلغ وامی این چنین اندک این هفت‌خوان را گذراند؟

یکی از کارکنان آسایشگاه کهریزک: برخلاف کار سخت و پرمشغله‌ای که کارکنان این آسایشگاه دارند نه در روز پرستار از این عزیزان قدردانی می‌شود و نه در روز کارگر. آیا این رفتار کم‌لطفی نیست؟

یک هموطن از بندر انزلی: از حسن برخورد مسوولان محترم بخش مستمری‌بگیران کمیته امداد امام خمینی(ره ) این شهرستان کمال سپاس و قدردانی را دارم.

عبدالله بیات از ازنا: کارگر راه‌آهن هستم . مدت 3 سال است که در طرح مسکن مهر ثبت‌نام و مبلغ 5 میلیون تومان پرداخت کرده‌ام. اما اکنون از سوی این تعاونی مسکن اعلام شده است که باید 10 میلیون تومان دیگر به جز 20 میلیون تومان وام بپردازم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها