آخـر هفـتـه از تـلـویـزیـون ببینید،

آخرین سرقت، تجارت جهانی، حادثه ...

فیلم های سینمایی و تلویزیونی امپراطوری گرگها ، آخرین سرقت ، تجارت جهانی ، گربه کلاه به سر، مارکوپولو (قسمت اول) ، عملیات گروه ویژه ، مارکوپولو ( قسمت دوم)، منطقه 9، بی خوابی، سلاطین شب ، حادثه و قهرمانان گریه نمی کنند پنجشنبه و جمعه 30 و 31 اردیبهشت ماه از شبکه های یک ، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان ها پخش می شـود.
کد خبر: ۳۲۸۸۴۶

شـبـکـه یــک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « امپراطوری گرگها» به کارگردانی کریس ناهون پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 22 ازشبکـه یک سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده:دخترجوانی به نام سونیا عضو فعال قاچاق هرویین از اروپای شرقی به فرانسه است که طی یکی ازمعاملات تصمیم می‌گیرد با بیست کیلوهرویین، به اعضای مافیای خودش که گرگ‌های خاکستری نام دارد خیانت کرده و آنها را دوربزند. او هرویین‌ها را در محل امنی پنهان می‌کند ولی با افراد گرگ‌‌های خاکستری درگیرمی‌شود. وقتی پلیس وارد درگیری می‌شود سونیا را دستگیرمی‌کند. سونیا که بیهوش شده، توسط افراد مرموزی ربوده می‌شود و دراختیارگروهی ازدانشمندان علم ژنتیک به سرگروهی پروفسورآکرمن قرار می‌گیرد.
جیان رینو و آرلی جاور درفیلم سینمایی « امپراطوری گرگها » محصول سال2005 فرانسه به ایفای نقـش پـرداختـنـد .

فیلم تلویزیونی « آخرین سرقت » به کارگردانی آرش قادری وتهیه کنندگی مجید مظفری جمعه 31 اردیبهشت ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : دو دوست به نام های داوود و اسماعیل که سالهاست بیکارند و دست به هرکاری زده اند، در همسایگی هم زندگی می کنند، داوود به خواستگاری خواهر اسماعیل می رود ، ولی او خواهرش را به آدم بیکار نمی دهد. داود به دنبال کار آبرومندی  است که پسر دایی خلافکارش به او پیشنهاد سرقت ازبانک می دهد.
فیلم تلویزیونی «آخرین سرقت» از تولیدات سال جاری  گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما می باشد .

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی «  تجارت جهانی » پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 30/23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

دراین فیلم با بازی آرمین مولراستال ، کلیراون و نوامی واتزمی بینیم : سالینجر و اِلا دو افسر تجسس اینترپل از طریق مدیر یکی ازشعب فرعی بانک بین المللی IBBC متوجه می شوند این بانک به طرز گسترده ای در زمینه تجارت های ممنوعه همچون خرید و فروش سلاح فعالیت دارد. شومرهمکار سالینجر و اِلاست، ولی درست زمانی که اطلاعات مهمی در این زمینه به دست آورده است به طرز مشکوکی کشته می شود. سالینجر و اِلا به تحقیقات خود ادامه می دهند تا دست کم عامل قتل دوست و همکارشان را شناسایی کنند.
فیلم سینمایی « تجارت جهانی » به کارگردانی تام تایکر و تهیه کنندگی ریچارد سوکل محصول کشورهای آمریکا، آلمان و انگلستان درسال 2009 می باشد.

فیلم سینمایی « گربه کلاه به سر » به کارگردانی بو ولچ و با بازی کلی پرستون ، آلی بالوین و مایک مایسرجمعه 31 اردیبهشت ماه ساعت 30/17 ازشبکه دو سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم سینمایی « گربه کلاه به سر» محصول سال 2003 کشورآمریکا آمده است : « کنراد» و « سالی » ، پسر و دختری هستند که به همراه مادرشان «جوآن» در یک خانه زیبا زندگی می‏کنند. پدر آنها فوت کرده است. مادر آنها نیز در یک بنگاه معاملات ملکی کار می‏کند و نمی‏تواند تمام روزمراقب آنها باشد. کنراد پسری شلوغ و شر است که مادرش به هیچ‏وجه نمی‏تواند جلوی او را بگیرد. مدیرجوان نیز به او می‏گوید که جلسه ماهانه ارتباطات مردمی این باردرمنزل او برگزارمی‏شود.جوآن نیز از بچه‏هایش می‏خواهد که یک روزهم که شده دست از خراب‏کاری بردارند.

شـبـکـه ســه

قسمت اول فیلم سینمایی « مارکوپولو» به کارگردانی کوین کانور و با بازی  یان سومرهادر، بی دی وانگ و دزیره سیاهان پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 30/20 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

داستان سفرجهانگرد معروف مارکوپولو به همراه خدمتگزارش  پدرو به چین است که در عهد وی کسی به وجودش باور نداشت. مارکوپولو پس از رسیدن به چین در دربار قوبیلای خان ، 20 سال درآن سرزمین زندگی کرد و به اکتشافات مختلف پرداخت و سپس به ونیز بازگشت.  کتاب خاطرات او تغییرات ژرفی در غرب ایجاد کرد.
فیلم سینمایی«مارکوپولو» محصول مشترک کشورهای کانادا و آمریکا ، درسال 2007ساخته شده است .
 
صبح جمعه ساعت 30/11 فیلم سینمایی « عملیات گروه ویژه» به کارگردانی اندی نگ ازشبکـه سه سیما روی آنتن می رود .

درخلاصه داستان فیلم آمـده : یکی از افراد گروه ویژه پلیس مبلغ زیادی را به نزول خواری به نام هانگ مقروض است  وتقریباٌ هر روز  و به هــر بهانه ای از طرف او تحت فشار قرار  می گیرد. از طرفی گروهی تبهکار درشهربه مکانهای پولشوئی  و رد و بدل کالاها و اموال محله رفته و  افراد را می کشند و پولها را می دزدند ، پلیس مذکور در طی اتفاقاتی با این گروه تبهکار مواجه و ناخواسته دریکی ازعملیاتهای آنها شرکت می کند ، ولی در نهایت و انتهای فیلم به کمک نیروی پلیس رفته و از مخمصه ای که قرار گرفته نجات می یابد .
سیمون یوآن ، مگی نیو و لام کاتونگ درفیلم سینمایی « عملیات گروه ویـژه» محصول سال 2008 هنگ کنگ به ایفای نقش پرداختند .

قسمت دوم فیلم سینمایی « مارکوپولو» به کارگردانی کوین کانور جمعه 31 اردیبهشت ماه ساعت 45/23 از شبکـه سه سیما پخش می شـود .

شـبـکـه چـهـار

فـیلـم سینمایی« منطقه 9» پنجشنبه30اردیبهشت ماه ساعت 30/15 ازشبکه چهارپخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمــده : موجودات فضایی بایک سفینه غول پیکردرآفریقا به زمین آمده اند ودریک منطقه قرنطینه زندگی کثیفی رامی گذرانند.آنها دارای سلاح های خاص خود می باشند که تنها خودشان قادربه شلیک می باشند. دولت تصمیم می گیرد آنهارا خلع سلاح کند.
شارلتو کوپلی و جیسون کوپ  درفـیـلـم سینمایی « منطـقـه 9» به کارگردانی نیل بـلومکامپ به ایفای نقش پرداختند .
 
فیلم سینمایی « بی خوابی » به کارگردانی اریک اسکولدبرگ جمعه 31 اردیبهشت ماه ساعت 30/20 درقالب برنامه " سینما 4 " از شبکه چهارسیما پخش می شود .

داستان این فیلم درباره یک افسراداره آگاهی است که درمنطقه بالای خط قطب شمال در تابستان که همیشه روز است به پیگرد قانونی یک قتل می‌پردازد. این افسر از بی‌خوابی شدید رنج می‌برد زیرا هم از روند ناگوار جریان پیگرد درعذاب و احساس گناه است و هم آفتاب بی‌امان و طولانی (که خود نمادی از آن حس گناه است) مانع خوابیدن او می‌شود. جنازه دختر ?? ساله‌ای پیدا می‌شود و آن پلیس به آن محل برای تحقیق احضار می‌شود که به دلیل همان عوامل محیطی دچار مشکل در خواب می‌شود.
استلان اسکارزگارد و ماریا ماتسن درفیلم سینمایی « بی خوابی » محصول سال 1997 کشورنروژ بازی کرده اند .

شـبـکـه تـهــران

فیلم سینمایی « سلاطین شب » 40 دقیقه بامداد روز جمعه 31 اردیبهشت ماه ازشبکه تهران پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : بابی که صاحب یک باشگاه است، مدتهاست ازخانواده اش، پدر و برادرانش که همه مأموران پلیس هستند بی خبراست. اما دعوت آنها از بابی باعث تجدید دیدار می شود. البته این فقط یک دیدارخانوادگی نیست، بلکه کاری هم هست. پدر و برادران بابی از وی می خواهند که درکشف یک باند وسیع موادمخدر با آنها همکاری کند و آنها مطمئن هستند که یکی ازاعضای اصلی این باند پاتوقش باشگاه بابی است و مطمئناً برای توزیع مواد، از بابی کمک خواهند گرفت و از او می خواهند که در دستگیری وی به آنها کمک برساند.
فیلم سینمایی « سلاطین شب » با بازی جواکین فونیکس و مارک والبرگ و به کارگردانی جیمزگری محصول سال 2008کشورآمریکا می باشد .
 
شبکه تهران جمعه 31 اردیبهشت ساعت 30/14 فیلم سینمایی « حادثه» به کارگردانی سوچیانگ را برای پخش درنظرگرفته است.

داستان درمورد یک گروه جنایتکارحرفه ای است که برای قتل های صحنه سازی شده پول زیادی می گیرند به رهبری فردی به نام برایان که چند سال قبل همسرش را دریک حادثه رانندگی ازدست داده اداره می شود.قتل ها طوری صورت می گیرندکه حادثه به نظرمی رسند، اما در یکی از موارد پس از کشته شدن یک پیرمرد بیمارکه پسرش ازوی مراقبت می کرده و قتل به درخواست وی انجام شده، همه چیز تغییر می کند. پسرازکار خود پشیمان می شود و یکی از افراد گروه برایان نیزکشته می شود.
لوئیس کو، ریچی رن، شویی فن فونگ، میشل یی درفیلم سینمایی « حادثه » محصول سال 2009 کشورهنگ کنگ در ژانر درام ، معمایی و هیجانی بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « قهرمانان گریه نمی کنند» به کارگردانی جان وو ، جمعه 31 اردیبهشت ساعت  14 از سیمای استان ها پخش می شود.
 
درخلاصه داستان فیلم آمده : دولت تایلند یک گروه از مزدوران چینی را استخدام می کنند تا تاجران قدرتمند مواد مخدررا ازمثلث طلایی بگیرند .آنها تلاش می کنند اما پس ازکشمکش های بسیار طولانی موفق می شوند .
فیلم سینمایی « قهرمانان گریه نمی کنند» محصول سال 1986کشورهنگ کنگ در ژانر اکشن و درام ساخته شده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها