دادیار جنایی دستور بازداشت متهم را صادر کرد

آشنایی در دبی ، تعرض در تهران

زنی که به دنبال دوستی با یک دختر جوان توسط وی اغفال شده و در دام دو مرد افتاده بود ، به تشریح سرگذشت خود پرداخت.
کد خبر: ۳۱۲۲۳۴

به گزارش ایسنا ، چندی قبل زنی 35 ساله به نام مژده با حضور در دادسرای امور جنایی تهران و طرح شکایتی نزد قاضی صفرخاکی دادیار شعبه سوم اظهار کرد: من در دبی زندگی می‌کردم و وضعیت مالی مناسبی داشتم. چند ماه پیش در یکی از رستوران‌های دبی با دختری ایرانی به نام مریم آشنا شدم که مدعی بود ثروتمند است و در تهران با خرید و فروش زمین، تجارت می‌کند. بعد از چند بار ملاقات، به من پیشنهاد سرمایه‌گذاری داد و با توجه به اینکه دوست داشتم در ایران سرمایه‌گذاری کنم به وی اعتماد کردم.

این زن افزود: حدود یک ماه قبل به ایران آمدم و در اینجا با مریم ملاقات کردم. او من را به دو نفر به نام‌های ماشاءالله و حمید معرفی کرد و مدعی شد که این دو نفر چون در دادگستری کار می‌کنند، نفوذ زیادی برای خرید اراضی اطراف تهران دارند.

یک روز با آنها در سیدخندان قرار گذاشتم و زمانی که سر قرار رفتم، من را به زور سوار ماشین کردند و به نقطه‌ای نامعلوم بردند. بعد با سرقت چهار میلیون و 500 هزار تومان پولی که به همراه داشتم مرا مورد تعرض قرار دادند و سپس در یکی از خیابان‌ها رهایم کردند.

با آغاز تحقیقات پلیسی به دستور دادیار جنایی پایتخت مشخص شد که چند هفته قبل، ماشاءالله براساس آتش‌سوزی یک کارگاه تولید ماده روان‌گردان شیشه در شهرری جان باخته است.

در پی تلاش ماموران آگاهی، مریم بازداشت شد و تلاش‌ها برای بازداشت حمید ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها