تونل توحید عید غدیر افتتاح نمی‌شود

در حالی که قرار بود طبق وعده شهردار تهران تونل توحید عید غدیر افتتاح شود، سخنگوی شهرداری تهران گفت: امیدوار هستیم بهره برداری تونل توحید و پیوستن آن به محدوده عبور وسائل نقلیه شهر تهران حداکثر تا دو هفته آینده انجام شود که مطمئنأ با این کار بخش زیادی از ترافیک شهر تهران برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۷۵۴۵

به گزارش خبرگزاری مهر محمد هادی ایازی با اعلام این خبر افزود: با این وجود مراسم تجلیل و قدردانی از سازندگان و دست اندرکاران احداث تونل توحید در شب عید غدیرخم برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در شهرداری تهران گفت: این مراسم باشکوه در رمپ شمالی تونل و با حضور همه افرادی که به نوعی در ساخت این پروژه عظیم و ملی شرکت داشته‌اند برگزار خواهد شد تا از سوی شهرداری تهران یک تشکر و قدردانی جدی از این افراد انجام شود.

تونل توحید در حالی به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های شهری تهران نام گرفته که به سامان رسیدن آن حاصل تلاش شبانه‌ روزی بیش از چهارهزار نیروی انسانی است که در سه شیفت کاری مشغول پیش بردن عملیات اجرایی هستند.

تونل توحید از بزرگراه شهید چمران تقاطع سر خیابان باقرخان آغاز و در بزرگراه شهید نواب ( پایین‌تر از خیابان آذربایجان) به اتمام می‌رسد. این تونل با طول 2136 متر و دو رشته تونل مجاور هم و هر رشته دارای سه باند رفت و برگشت با توجه به ترافیک سنگین و نیاز شدید بخشی از شهر به اتصال دو بزرگراه چمران و نواب صفوی احداث شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها