در جلسه تخصصی فعالان قرآنی استان اردبیل

قرآن ‌پژوه 7 ساله درخشید

اردبیل - خبرنگار جام‌جم: قرار است نقشه فرهنگی اردبیل با محوریت قرآن تدوین شود. منصور حقیقت‌پور، استاندار اردبیل با بیان این نکته که در تهیه نقشه فرهنگی این استان قطعا یکی از شاخص‌های اصلی مباحث قرآنی خواهد بود، به خبرنگار ما در جلسه تخصصی فعالان قرآنی اردبیل گفت: طی چند سال اخیر، عملیات اجرایی 14 باب ساختمان دارالقران الکریم دراقصی نقاط استان آغاز شد که از این تعداد 12 باب به اتمام رسید و به جامعه سرافراز قرآن دوستان استان اردبیل تقدیم شد.
کد خبر: ۲۸۵۶۲۴

وی با اشاره به فراگیرتر شدن نقش آموزه‌های قرآنی دراحیای مقام «دارالارشادی اردبیل» خاطرنشان کرد: از ایجاد شرکت تخصصی تعاونی‌های قرآنی و فرهنگی دراستان با هدف کمک برای رسیدن به توفیقات بزرگ‌تر در این حیطه استقبال می‌کنیم.

وی با بیان این‌ که اردبیلی‌ها با کمک به پیشینه پرافتخار دیار خود می‌توانند هر یک به منزله یک مربی یا مروج قرآنی عمل کنند، ادامه داد: از سال آینده، همزمان با روز ملی اردبیل، تشکل‌های خصوصی،‌ مردمی و دولتی به اجرای برنامه‌های مختلفی در سطح استان خواهند پرداخت تا ظرفیت مکتب اردبیل که در مقاطعی از زمان به بوته فراموشی سپرده شده، با افتخار ارائه شود.

وی با اهدای ‌هدیه‌ای به قرآن پژوه 7 ساله اردبیلی از او قدردانی کرد و درخواست کرد که موضوع پژوهش بعدی این قرآن‌پژوه 7 ساله، «منزلت شهید و شهادت درقرآن کریم» باشد ضمن این که ‌برای چاپ نتایج این پروژه به صورت کتاب مساعدت خواهد شد.

برای نخستین بار «مبینا قهرمانی» قرآن‌پژوه 7 ساله اردبیلی در نشست تخصصی فعالان قرآن‌پژوه اردبیلی به تشریح پژوهش قرآنی خود درخصوص عبارت ظلم و ظالم در قرآن پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها