راهزن جاده‌های گیلان دستگیر شد

گروه حوادث: فردی که در جاده‌های مختلف استان گیلان اقدام به سرقت به عنف خودروها می‌کرد، با اقدام اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد. سرهنگ کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان درباره جزئیات پرونده گفت: چندی قبل، فردی سراسیمه به پلیس آگاهی مراجعه و عنوان کرد جوانی به عنوان مسافر سوار خودرویم شد. او در میانه راه خواست که به جاده فرعی بپیچم تا در یکی از روستاهای اطراف پیاده شود و سپس با تهدید چاقو پس از چند بار تغییر مسیر در جاده‌های مختلف، سرانجام در یکی از جاده‌های فرعی علاوه بر ضرب و جرح من خودرویم را به سرقت برد و از محل متواری شد.
کد خبر: ۲۷۱۰۴۰

با توجه به اهمیت موضوع، کارآگاهان در اولین گام با انجام چهره‌نگاری و نشان دادن عکس متهمان سابقه‌دار به فرد شاکی درصدد شناسایی متهم برآمدند که در ادامه با آموزش رانندگان خطی یکی از آنها مشخصات ظاهری متهم را که پیش از این از سوی پلیس در اختیار آنها قرار داده شده بود را گزارش کرد که با عزیمت ماموران به محل، متهم که قصد کرایه یک خودرو را داشت، دستگیر شد.

متهم در تحقیقات صراحتا به جرم خود اعتراف و عنوان کرد با همدست خود قصد سرقت خودرو داشته است. تحقیق در خصوص دستگیری همدست وی کماکان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها