گروه رسانه: چند فیلم که با سرپرستی خسرو خسروشاهی دوبله شده است، به شبکه نمایش خانگی پیوست. «سفر به خورشید» یکی از این فیلم‌هاست که افشین زی‌نوزی به جای مرد جوانی به نام مهمت صحبت کرده که برای کار و زندگی به استانبول می‌رود او در این شهر با مردی به نام برزان آشنا می‌شود و حوادثی برایش روی می‌دهد.
کد خبر: ۲۶۵۶۰۵

منوچهر والی‌زاده (برزان)، حسین عرفانی (بازرس)، کتایون اعظمی، ناصر احمدی، محمدرضا مومنی، سمیه موسوی، مینا حبیلی، مینا شجاع، نادر کی‌مرام و مریم بنائی نیز در دوبله این اثر حضور داشته‌اند.

«راجو پولدار می‌شود» هم درباره مردی به نام راجو  با بازی شاهرخ خان و گویندگی خسروشاهی  است که پس از اتمام تحصیل برای کار به بمبئی می‌آید. او در یک شرکت ساختمانی، کار پیدا می‌کند و پس از مدتی یک پل می‌سازد. مخالفانش پل را منفجر می‌کنند و دردسرهایی برای او به وجود می‌آورند. منوچهر زنده‌دل (نانا پاتیکار)، مینو غزنوی (جوهی چاولا)، کتایون اعظمی (آمریتا سینگ)، پرویز ربیعی، حسن کاخی، غلامرضا صادقی و بیژن علی‌محمدی نیز از جمله گویندگان این فیلم هستند.

در دوبله «دیده‌بان» زی‌نوزی به جای مردی به نام فرانک صحبت کرده که کارمند بانک است. پس از حادثه تصادف، همسر او مصدوم و خودش به حواس‌پرتی دچار می‌شود. آشنایی با گری  با گویندگی والی‌زاده  اتفاقاتی را برای آنها رقم می‌زند.از دیگر گویندگان این فیلم می‌توان به مریم نوری درخشان، شایسته تاج‌بخش، اسفندیار مهرتاش، خسرو شمشیرگران، نیلوفر حدادی و امیر منوچهری اشاره کرد.

همچنین سه‌گانه «ماتریکس» با سرپرستی و گویندگی امیر زند  به جای کیانو ریوز  برای شبکه نمایش خانگی دوبله شد. مرد جوانی به نام توماس اندرسون که هکر است، با مورفیوس آشنا می‌شود. وی به توماس می‌گوید: چیزهای اطرافش همه غیرواقعی است و او نیز همانند سایر مردم قربانی ماتریکس است. ماتریکس، سیستمی است که توهم واقعی بودن دنیا را برای انسان‌ها به وجود می‌آورد. به نظر مورفیوس، توماس قادر است ماتریکس را شکست دهد و مردم را آزاد کند...

چنگیز جلیلوند (لارنس فیش برن)‌، افسانه پوستی (کری آن ماس)‌، مریم سیکارودی (مونیکا بلوچی)‌، ناصر مدقالچی، تورج مهرزادیان، زویا خلیل‌آذر، مینا حبیلی، محمد رضا سیکارودی، میرطاهر مظلومی، محمدرضا مومنی، کریم بیانی، بتسابه کاظمی، بهمن هاشمی، حسین نورعلی، شهراد بانکی، علی منصوری‌راد، علی‌اصغر رضایی‌نیک و سینا زند در دوبله «ماتریکس»، «ماتریکس دوباره اجرا شده» و «انقلاب ماتریکس» حضور داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها