شروع دیرهنگام تابستان سینما در هند

با وجود پایان یافتن اعتصاب دو ماهه اتحادیه تهیه‌کنندگان هند و اکران عمومی دوباره محصولات جدید سینمایی در سینماهای این کشور آسیای، اولین فیلم پر سر و صدای فصل تابستان بالیوود تا زودتر از 26 ژوئن به روی پرده سینماهای این کشور نمی‌رود.
کد خبر: ۲۵۸۸۲۳

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت قدیمی فیلم‌سازی «یاش راج» محصول جنجالی و پرخرج خود به نام‌ «نیویورک» را در این روز اکران عمومی می‌کند.

این درام اجتماعی و اکشن توسط «کبیر خان» کارگردانی شده و «ساندیپ سرسیواستاوا» فیلم‌نامه آن را نوشته است.

«جان آبراهام»، «کاترینا کایف»، «نیل نیتین موکش» و «عرفان خان» بازیگران اصلی این فیلم هستند.

آبراهام در این فیلم نقش جوان عکاسی را دارد که در شهر نیویورک زندگی می‌کند. او پس از حادثه یازدهم سپتامبر با یک توطئه جدید روبرو می‌شود که برای حل آن از کمک یک پلیس جوان (موکش) بهره‌ می‌گیرد.

به دلیل حال و هوای قصه فیلم، کل صحنه‌های آن در شهر نیویورک فیلم‌برداری شده است. دلیل اصلی پرخرج بودن فیلم را نیز در همین رابطه باید جست‌وجو کرد.

«نیویورک» قرار بود روز اول ماه مه در هند اکران عمومی شود. اما اعتصاب تهیه‌کنندگان کشور - که شرکت یاش راج یکی از بانیان اصلی آن بود- نمایش عمومی فیلم را به تعویق انداخت.

تهیه‌کنندگان فیلم علت اصلی نمایش عمومی فیلم را چند هفته پس از پایان اعتصاب،‌این گونه توضیح می‌دهند که تب و تاب اعتصاب اخیر تا چند هفته پس از پایان آن هم ادامه داشت.

برای «نیویورک» یک فروش خیلی بالا پیش بینی می‌شود. شرکت یاش راج که این فیلم را تهیه کرده، قبل از این تهیه‌ کننده تعداد زیادی از محصولات موفق و جوان پسند سینمای هند بوده است.
این شرکت سال قبل «دوستانا» را تهیه کرد که جان آبراهام در آن با «آبشیک باچان» و «پریانکا چوپرا» همبازی بود. این فیلم فروش خوبی در گیشه نمایش سینماهای هند کرد.

نیل نیتین موکش که نقش مقابل آبراهام را در فیلم دارد، دومین فیلم سینمایی خود پس از «اک دکازرا» را روانه پرده سینماها می‌کند. فروش فیلم که سه ماه قبل ( و قبل از اعتصاب) به روی پرده رفت، ضعیف بود

عرفان خان هم به دلیل بازی در نقش مأمور پلیس خشن «میلیونر زاغه‌نشین» برای تماشاگران آمریکایی و اروپایی، چهره‌ای شناخته شده است.

کبیرخان کارگردان فیلم می‌گوید: «با «نیویورک» خواستم درامی اکشن و جوان پسند بسازم که در عین حال، حرفی هم برای گفتن دارد. اما در وهله اول ، هدفم سرگرم کردن تماشاچی بوده است. احساس می‌کنم در این فیلم، قصه را درست و منطقی تعریف کرده‌ام.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها