فیلم‌های آخر هفته را ببینید

«مکس پین» در شبکه 4

تریلر حادثه‌ای "تجارت جهانی" با بازی کلایو اوون، "مکس پین" با نقش‌آفرینی مارک والبرگ و "از جان گذشته" باربت شرودر در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف تلویزیون روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۲۴۵۷۴۷

به گزارش مهر، فیلم سینمایی"ایرلندی نگون‌بخت" به کارگردانی براد گان پنجشنبه 27 فروردین ساعت 22 در قالب برنامه سینما یک از شبکه اول پخش می‌شود.

این فیلم درام با نام اصلی "ایرلندی سیاه" تولید سال 2007 آمریکا و مدت زمان آن 95 دقیقه است. مایکل آنگارانو، برندان گلیسن، تام گیری و ملیسا لئو نقش‌های اصلی فیلم را بازی می‌کنند.

داستان "ایرلندی نگون‌بخت" به ماجراهای یک خانواده ایرلندی در جنوب بوستن می‌پردازد و درباره پسری نوجوان است که می‌کوشد توجه پدرش را به خود جلب‌ کند. این فیلم در جشنواره فلوریدا برنده جایزه بزرگ هیئت داوران و جایزه فیلم منتخب تماشاگران شد.

فیلم تلویزیونی "سبز سپید سرخ" به کارگردانی مجید تربتی‌فرد و تهیه‌کنندگی مهدی تربتی‌فرد جمعه 28 فروردین ساعت 16 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. این فیلم به سفارش گروه حماسه و دفاع شبکه اول و با مشارکت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه شد.

داستان درباره سربازی است که هنگام حمله نیروهای عراقی در یک پاسگاه مرزی در حال خدمت است. او مسئول رساندن خبر حمله نیروهای بعثی به اهالی روستا می‌شود، اما بعد از بازگشت به پاسگاه پی می‌برد تمام نیروهای پاسگاه به شهادت رسیده‌اند و ...

عمار تفتی نقش اصلی "سبز سپید سرخ" را بازی می‌کند و شهرام عبدلی، حسین سلیمانی، حسین رجایی دوست، سعید نورالهی، رائد تمیمی، مهسا پرورده و ... دیگر بازیگران این فیلم هستند.

عوامل پروژه "سبز سپید سرخ" عبارتند از نویسنده: شهروز آقایی‌پور، مجری طرح: ترنج فیلم، مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز:جمشید محمودی، موسیقی: محمدمهدی گورنگی، صداگذاری: حامد رضی، مدیر تولید: هادی جامعی، جلوه‌های ویژه: جواد شریفی‌راد، صدابردار: مهرداد دادگری، طراح صحنه و لباس: محسن  غلامی، طراح گریم: علی وطنی، منشی صحنه: حسن زمانی، عکاس: فتاح زینوری، مدیر روابط عمومی: حسین باقریان.

فیلم تلویزیونی "گردباد" ساخته هریس دان پنجشنبه 27 فروردین ساعت 23:50 از شبکه دو پخش می‌شود. لوک پری، مارتین شین، رابرت نات، دیوید موزز و الکساندرا پاورز بازیگران این تریلر 104 دقیقه‌ای هستند که تولید سال 1999 آمریکاست.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: وقتی یک تحقیق دولتی کاملا محرمانه درباره استفاده از وضعیت جوی به عنوان یک سلاح کشتار جمعی از کنترل خارج می‌شود، لس آنجلس در آستانه وقوع یک توفان مخرب قرار می‌گیرد. یک هواشناس برای نجات شهر وارد عمل می‌شود و ...

فیلم سینمایی"تجارت جهانی"  به کارگردانی توم تیکور جمعه 28 فروردین ساعت 18 از شبکه دو روی آنتن می‌رود. این تریلر حادثه‌ای با عنوان اصلی "بین‌الملل" درباره پولشویی و فعالیت‌های غیرقانونی بانک‌های بین‌المللی است.

"تجارت جهانی" با بازی کلایو اوون، نومی واتس، آرمین مولر ـ اشتال و برایان اف. اوبراین اولین بار پنجم فوریه (17 بهمن 87) در افتتاحیه جشنواره برلین در بخش خارج از مسابقه پخش و با واکنش‌های متفاوت روبرو شد.

"تجارت جهانی" با الهام از فروپاشی بانک بین‌المللی اعتباری و بازرگانی BCCI در دهه 1990 ساخته شد که در پی یک رسوایی اتفاق افتاد. اوون در این فیلم نقش یک مامور پلیس اینترپل را دارد که درباره فساد در موسسه‌های قدرتمند بانکی تحقیق می‌کند.

فیلم از برلین به میلان، نیویورک و استانبول می‌رود تا داستان یک بانک چندملیتی را به تصویر بکشد که برای مقروض نگه داشتن افراد، شرکت‌ها و کشورها دست به هر کار می‌زند.

فیلم 118 دقیقه‌ای "تجارت جهانی" تولید مشترک آمریکا، آلمان و بریتانیاست و با بودجه‌ای 50 میلیون دلاری ساخته شده است. این فیلم از 13 فوریه (25 بهمن) در سینماهای جهان اکران شد و فروش جهانی آن نیز به حدود 50 میلیون دلار رسیده است.

تیکور 44 ساله متولد ووپرتال آلمان است. او سال 1998 با فیلم "بدو، لولا، بدو" به شهرت رسید و "بهشت" 2002 و "عطر: داستان یک قاتل" 2006 از دیگر فیلم‌های اوست.

فیلم سینمایی "جوخه اژدها" ساخته دانیل لی پنجشنبه 27 فروردین ساعت 20:15 از شبکه سه پخش می‌شود. وانس وو، سامو هانگ، مایکل بین، مگی کیو و سایمن یام در این فیلم اکشن هنگ کنگی نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم 110 دقیقه‌ای "جوخه اژدها" تولید سال 2005 و داستان آن درباره نبرد ماموران پلیس اینترپل و گانگسترها در هنگ کنگ است. پنج پلیس جوان وارد هنگ کنگ می‌شوند تا یک تبهکار دستگیر شده را به سلامت به دادگاه برسانند و ...

فیلم سینمایی "از جان گذشته" به کارگردانی باربت شرودر جمعه 28 فروردین ساعت 23 از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این فیلم آمریکایی تولید سال 1998 و مدت زمان آن 100 دقیقه است.

مایکل کیتن، اندی گارسیا، برایان کاکس، نیل ماتاراتزو و مارشا گی هاردن بازیگران فیلم "از جان گذشته" با نام اصلی "اقدامات ناگزیر" هستند. داستان درباره یک افسر پلیس سان فرانسیسکویی است که پسرش به سرطان خون مبتلاست و اگر عمل پیوند مغر استخوان روی او صورت نگیرد، می‌میرد. یک قاتل زنجیره‌ای زندانی می‌تواند این اهداکننده باشد، اما...

باربه شرودر کارگردان فیلم "از جان گذشته" متولد 1941 در تهران است. پدر او سوئیسی و مادرش آلمانی بودند. شرودر سال 1991 با فیلم "بخت‌برگشتگی" نامزد اسکار بهترین کارگردان شد و "زن سفید مجرد"، "بوسه مرگ"، "قبل و بعد" و "حامی وحشت" از دیگر فیلم‌های اوست.

فیلم سینمایی"مکس پین" ساخته جان مور جمعه 28 فروردین ساعت 20:30 در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار پخش می‌شود. این فیلم حادثه‌ای جنایی بر مبنای یک بازی رایانه‌ای معروف به همین نام ساخته شده که سال 2001 به بازار آمد.

مارک والبرگ در این فیلم نقش پلیسی به نام مکس ‌پین را بازی می‌کند که وقتی اعضا خانواده او به شکلی وحشیانه به قتل می‌رسند، برای انتقام از قاتلان وارد عمل شده و به این شکل به درون دنیای تبهکاران کشیده می‌شود.

"مکس پین" سال 2008 با بودجه‌ای 35 میلیون دلاری ساخته شد و فروش جهانی آن 85 میلیون دلار بود. بو بریجز، میلا کانیس، کریس اودانل و نلی فورتادو دیگر بازیگران این فیلم 100 دقیقه‌ای آمریکایی هستند که با واکنش عمدتاً منفی منتقدان رو به رو شد. جان مور کارگردان "مکس پین" سازنده فیلم‌هایی چون "پشت خطوط دشمن"، "پرواز ققنوس" و بازسازی "طالع نحس" است.

فیلم تلویزیونی "شطرنج‌باز" به کارگردانی علاء‌الدین پژوهان و تهیه‌کنندگی علی‌اصغر صدیقی جمعه 28 فروردین ساعت 14:20 روی آنتن شبکه دو می‌رود. بهمن دان، امیرمحمد زند، سپیده علایی، محمد الهی، مهدی میرحسینی و سیامک احصایی در این فیلم بازی کرده‌اند.

داستان "شطرنج‌باز" از زمانی آغاز می‌شود که چند بنگاهدار به قتل می‌رسند. یک افسر آگاهی مسئول رسیدگی به این پرونده‌ها می‌شود. تا اینکه به سرنخی از حضور یک زن به عنوان قاتل می‌رسد.

فیلمنامه این فیلم تلویزیونی را حسین شهابی نوشته و از دیگر عوامل آن می‌توان به تصویربردار: اسماعیل آقاجانی، صدابردار: شهرام یوسف‌نیا، طراح صحنه و لباس: سپیده شریفی، طراح گریم: ابوالفضل رستمی، صداگذاری و میکس: حمیدرضا غیاثی و آهنگساز: آرش ممدوح اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها