مهر: فدراسیون تنیس روی میز از 12 کشور آسیایی، اروپایی و آفریقایی دعوت کرد تا نمایندگان رده سنی جوانان خود را برای سفر به ایران و شرکت در مسابقات ستارگان جهان معرفی کنند. مسابقات تنیس روی میز ستارگان جهان پس از برگزاری رقابت‌های جهانی این رشته و از 23 تا 25 اردیبهشت ماه با حضور 4 بازیکن ایرانی و 12پینگ پنگ باز خارجی ساری برگزار و 15 هزار دلار جایزه نقدی دارد.
کد خبر: ۲۲۹۰۷۲

آغاز اردوی تیم ملی واترپلو

مهر: ازسوی نون کواکویچ، سرمربی تیم ملی واترپلو 23بازیکن به مرحله پنجم اردوی آمادگی تیم ملی واترپلو برای شرکت در مسابقات واترپلوی قهرمانی مردان آسیا (اسفند87)، تدارکاتی مسابقات کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی گوانگجو دعوت شدند.

اردوی تنیسورهای زن در کیش

فارس: آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تنیس بانوان کشور با حضور 5 ملی‌پوش در مجموعه تنیس المپیک جزیره کیش آغاز شد. تیم ملی تنیس بانوان پس از 37 سال دوری از مسابقات فدکاپ، برای حضور در این رقابت‌‌ها 8 بهمن تهران را به مقصد پرت استرالیا ترک خواهد کرد.

ازبکستان، پاداش برترین‌های وزنه‌برداری

جام‌جم: با تصمیم فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان، وزنه‌برداران شاخص رقابت‌‌های قهرمانی کشور که آخر این هفته در شیراز برگزار می‌شود، به اردوی برون مرزی ازبکستان اعزام خواهند شد. این مرحله از اردو، هفته اول بهمن به مدت یک ماه در ازبکستان برگزار خواهد شد.

20 هکتار زمین برای راه‌اندازی گلف در زنجان

جام‌جم: دانشگاه زنجان 20 هکتار از زمین‌های متعلق به دانشگاه را به راه‌اندازی گلف اختصاص داد. به دنبال اختصاص این زمین مقرر شد برای آموزش‌های اولیه، زمین مینی گلف و زمین تمرینی در دانشگاه احداث شود و فدراسیون گلف نیز با اعزام مربیان به زنجان، زمینه‌های گسترش و آموزش گلف را در سطح استان فراهم کند.

پیروزی مدعیان والیبال

جام‌‌جم: هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر والیبال با پیروزی مدعیان قهرمانی همراه بود. دیروز سایپا مقابل داماش گیلان به برتری 3 بر صفر رسید. پیکان با حساب 3 بر یک از سد گل‌گهر سیرجان گذشت و بیم مازندران هم با همین نتیجه شهرداری همدان را مغلوب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها