آیت الله موسوی اردبیلی فتوا داد:

کمک به مظلومان غزه واجب است

آیت الله موسوی اردبیلی از مراجع عالیقدر شیعه تاکید کرد: کمک به مردم غزه که در حادثه هول انگیز و وحشتناک اخیر ، مورد حمله قرار گرفته و در محاصره قرار دارند ، واجب شرعی است.
کد خبر: ۲۲۷۳۵۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر ، آیت الله موسوی اردبیلی  در گفتگو با سیمای آذری شبکه جهانی سحر تاکید کرد: عاملان این جنایات و نیز کسانیکه در قبال آن موضع تماشا و بی تفاوتی اتخاذ نموده اند ، نه تنها شایسته عنوان مسلمانی که حتی سزاوار اطلاق نام انسان نیز نیستند.

آیت الله موسوی اردبیلی افزود: لازم است هر فردی به هر طریق ممکن ، پرداخت وجوهات شرعی ، کمک نقدی ، مالی ، جانی ، زبانی و عملی و دستکم با فریاد زدن و سخن گفتن به یاری ستم دیدگان غزه بشتابد و در این راه عجله کنند زیرا حتی یک دقیقه درنگ نیز جایز نیست.

این مرجع تقلید تاکید کرد: شرعا برای همه واجب است به هر قدر ممکن و حتی به میزان ناچیز به یاری مردم غزه بشتابند.

وی افزود: مسلمانان باید در این مورد توجه داشته باشند که آیا چنانچه امروز پیامبر گرامی اسلام (ص) در میان امت مسلمان حضور داشتند در مورد غزه بی تفاوت و تماشاگر بودند و یا بدون لحظه ای تامل به کمک ایشان می شتافتند؟ قطعا اگر پیامبر گرامی اسلام حاضر بودند بدون فوت وقت به یاری مردم مظلوم غزه بر می خاستند بنابراین وظیفه ما نیز آن است که بخاطر خدا ، انسانیت و اسلام به کمک مردم غزه بشتابیم و حداقل آنکه عاملان این اعمال وحشیانه را که بدان افتخار نیز می کنند ، محکوم کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها