سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
مدت زمانی که هر کاربر اینترنت به طور متوسط به گوگل و خدمات آن اختصاص داده است 90/17/1 ثانیه در ماه است. پس از گوگل یاهو با 000/187/113 مخاطب که هر یک 57/06/3 را در ماه صرف بازدید از آن و خدماتش کرده اند در رتبه دوم قرار دارد. رتبه سوم نیز متعلق به سرویس های MSN و LIVE مایکروسافت است که با 000/474/99 مخاطب و متوسط زمان 25/05/2 برای هر بازدیدکننده در ماه رتبه سوم را در اختیار دارد. پس از این سه شرکت AOL ، Youtube، Fox Interactive Media، ویکی پدیا، eBay و اپل رتبه های چهارم تا دهم را در اختیار دارند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد