ساموئل ال.جکسن در فیلم باور نکردنی

بازیگر سیاه‌پوست نامزد اسکار در تریلر «باورنکردنی» به کارگردانی «گرگور جردن» اعلام بازی می کند که فیلمبرداری آن از دوم سپتامبر امسال در میشیگان آمریکا آغاز می‌شود. جردن 42 ساله که متولد استرالیا است، سازنده فیلم‌هایی چون «دو دست»، «سربازان بوفالو» و «ند کلی» است.
کد خبر: ۱۷۳۹۹۶

ورایتی اعلام کرد داستان فیلم درباره یک بازپرس سیاه‌پوست با بازی جکسن و یک مامور زن پلیس فدرال است که باید نقشه‌ای تروریستی را خنثی کنند.

فیلمنامه «باورنکردنی» را «پیتر وودوارد» نوشته «و اورین موورمن» آن را بازنویسی کرده است. جکسن 60 ساله در 1995 برای فیلم «داستان عامه‌پسند» کوئنتین تارانتینو نامزد اسکار شد. او از اوایل دهه 1970 وارد عرصه بازیگری شد و بیش از 110 فیلم و مجموعه تلویزیونی در کارنامه دارد.

از معروف‌ترین فیلم‌های جکسن می‌توان به «تب جنگل»، «بازی‌های میهن‌پرستانه»، «پارک ژوراسیک»، «جان سخت: انتقامجو»، «جکی براون» و «شکست‌ناپذیر» اشاره کرد. او اخیرا فیلم پرفروش «جهنده» را روی پرده داشت.
جردن 42 ساله که متولد استرالیا است، سازنده فیلم‌هایی چون «دو دست»، «سربازان بوفالو» و «ند کلی» است. او به تازگی تولید فیلم «خبرچین‌ها» را به پایان برده که در آن بیلی باب تورنتن، کیم بیسینگر، وینونا رایدر و میکی رورک نقش‌آفرینی می‌کنند. جردن این فیلم را با اقتباس از داستان‌های کوتاه برت ایستن الیس ساخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها