ول کیلمر ، بازیگر فیلم‌های "دورز" و "همیشه بتمن" در کنار شارون استون در درام اکشن "خیابان‌های خون" به تهیه‌کنندگی اروین وینکلر نقش‌آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۱۶۹۰۷۴

به گزارش خبرنگار مهر، ورایتی اعلام کرد این فیلم را چارلز وینکلر پسر تهیه‌کننده معروف هالیوود کارگردانی می‌کند و فیفتی سنت خواننده رپ، دیلان مکدرموت و برایان پرسلی دیگر بازیگران آن هستند.

فیلمبرداری "خیابان‌های خون" ماه آینده آغاز می‌شود و هشت هفته طول می‌کشد. داستان درباره همکاری دو افسر پلیس با یکدیگر است که باید با بی‌نظمی‌های منطقه نیو ارلئانز پس از فاجعه توفان کاترینا کنار بیایند. داستان اصلی را یوجین هس و دنیس فاننینگ نوشته‌اند و هس در حال نوشتن فیلمنامه است.

کیلمر 49 ساله از اواسط دهه 1980 با فیلم کمدی "تمام سری!" وارد دنیای سینما شد و با بازی در نقش جیم موریسن خواننده معروف گروه "دورز" در فیلمی به همین نام ساخته الیور استون و نقش بتمن / بروس وین در "همیشه بتمن" جوئل شوماخر به شهرت فراوان دست یافت.

"تاپ گان"، "ویلو"، "مکوی واقعی"، "رومانس واقعی"، "تومبستون"، "مخمصه"، "سینت"، "سیاره سرخ"، "اسپارتی" و "اسکندر" از دیگر فیلم‌های مطرح این بازیگر متولد لس آنجلس است. اروین وینکلر تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های "راکی" و "گاو خشمگین" است.

او در مقام کارگردان فیلم‌هایی چون "گناهکار به دلیل سوء‌ظن" با بازی دنیرو، "شب و شهر" و "در نخستین نگاه" با حضور کیلمر را در کارنامه دارد. شارون استون 50 ساله اخیرا بازی در فیلم "روزی پنج دلار" را به پایان رسانده که در آن با کریستوفر واکن و آماندا پیت همبازی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها