تجدید پیمان کارکنان رسانه ملی با آرمان‌های شهدا

گزارش تصویری | طنین فریاد «یا حسین» در صداوسیما

در هشتمین روز از ماه محرم‌الحرام، فضای سازمان صداوسیما هم‌زمان با ایام سوگواری سروروسالار شهیدان، رنگ‌وبوی کربلایی به خود گرفت و کارکنان این سازمان با برپایی دسته عزاداری، یادوخاطره شهدای رسانه ملی را گرامی داشتند.
در هشتمین روز از ماه محرم‌الحرام، فضای سازمان صداوسیما هم‌زمان با ایام سوگواری سروروسالار شهیدان، رنگ‌وبوی کربلایی به خود گرفت و کارکنان این سازمان با برپایی دسته عزاداری، یادوخاطره شهدای رسانه ملی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۱۵۵۷۰۹۹
به گزارش جام جم آنلاین از روابط‌عمومی رسانه ملی، این مراسم که در شرایطی متفاوت در سالگرد جنگ ۱۲ روزه، حمله به ساختمان شیشه‌ای و پس از جنگ تحمیلی سوم برگزار شد، بیش از هر چیز بر یادبود شهدای والامقام رسانه ملی، به‌ویژه شهدای جنگ ۱۲روزه و جنگ تحمیلی سوم متمرکز بود.
 
عزاداران حسینی در این مراسم، حرکت خود را از مقابل ساختمان شماره یک فنی و ماهواره آغاز کردند. شرکت‌کنندگان در طول مسیر با ذکر نام‌ویاد شهدای گران‌قدر؛ صدرا ردایی، عباس فرزاد، فرزاد مهدوی و علی منتظری و همچنین ادای احترام به شهدای جنگ ۱۲ روزه، نیما رجب‌پور و معصومه عظیمی، یادوخاطره ایثارگری‌های آنان را زنده نگاه داشتند.
 
در ادامه، دسته عزاداری کارکنان با تجمع مقابل «ساختمان شیشه‌ای» که همواره نمادی از ایستادگی و روایت حقیقت بوده است، ضمن ابراز انزجار شدید از جنایات رژیم صهیونیستی، بر تداوم مسیر مقاومت، پاسداری از کیان ایران اسلامی و وفاداری به آرمان‌های انقلاب تا پای جان تأکید کردند.
 
مسیر عزاداری به سمت مرکز بسیج سازمان ختم شد؛ جایی که پرچم‌های «یا حسین (ع)» در کنار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد. همکاران رسانه ملی با نوای مدیحه‌سرایی و سینه‌زنی، دل‌سپردگی خود را به ساحت اهل‌بیت (ع) ابراز کردند و با سالار شهیدان عهدی دوباره بستند. پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی نیز با حضور در جمع مدیران و کارکنان، همدل و هم‌صدا با عزاداران در این سوگواری شرکت کرد. پایان‌بخش این مراسم، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد بلال بود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها