آفتابگیر تبلیغاتی شیشه جلو یکی از وسایل جانبی جذابی است که با کمک آن می‌توانید به سادگی کسب‌ و‌ کار خود را به دیگران معرفی کنید. این محصولات علی‌ رغم قیمت پایین خود مزایای بسیار زیادی دارند و به همین جهت همواره شاهد افزایش محبوبیت آن‌ها در بین کاربران بوده‌ایم. آفتابگیرهای تبلیغاتی در اندازه‌ها و اشکال مختلفی قابل تهیه هستند و بر روی آن‌ها نام و برند مدنظر شما چاپ می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۵۷۹۳

دقت بسیار بالا در زمان ساخت این آفتابگیرها موجب شده است تا میزان دوام آن‌ها فوق‌العاده بالا باشد. با خرید چنین محصولاتی می‌توانید مطمئن باشید که با پرداخت کمترین هزینه ممکن، یکی از بهترین راهکارهای تبلیغاتی را در اختیار گرفته‌اید. در ادامه ما با همراه بمانید تا نقاط مثبت این محصولات بی‌نظیر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

مهم‌ترین ویژگی‌های آفتابگیر تبلیغاتی برای شیشه جلو

همه خودروها به آفتابگیر نیاز دارند؛ بنابراین می‌توان از آن‌ها به عنوان یک راهکار تبلیغاتی عالی استفاده کرد. ویژگی‌های مختلف این محصولات منجر به آن شده است تا شرکت‌های گوناگونی هزینه مشخصی را برای سفارش آفتابگیر ماشین اختصاص دهند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به جلوگیری از ورود اشعه یو وی و حفظ حریم شخصی کاربر اشاره کرد.

خرید آفتابگیر خودرو

کیفیت این آفتابگیرها فوق‌العاده بالا است.

تبلیغ کردن کسب‌ و‌ کار مدنظر شما

اولین و مهم‌ترین مزیت این آفتابگیر ، کاربرد آن‌ها به منظور گسترش تعداد مشتریان یک برند خاص است. اگر قصد دارید کسب‌ و‌ کار خود را به خوبی معرفی کنید،‌ بهتر است به سراغ سفارش دادن این نوع آفتابگیرها بروید. با توزیع و ارائه آفتابگیرهای تبلیغاتی به افراد مختلف‌ می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان به خواسته خود دست پیدا کنید. این محصولات به نحوی طراحی می‌شوند که پس از باز شدن آن‌ها،‌ متن و شکل لوگوی برند مدنظر به خوبی از پشت شیشه جلو اتومبیل مشخص باشد. با عبور افراد از کنار هر اتومبیل، نظر آن‌ها به سمت نام و آرم جلب می‌شود.

جلوگیری از ورود اشعه یو - وی به درون کابین اتومبیل

مزیت بعدی آفتابگیرهای تبلیغاتی مخصوص شیشه جلو که باید به آن اشاره کنیم،‌ جلوگیری کردن از ورود تمام اشعه‌های خطرناک خورشید است که عموماً با نام اشعه‌های UV (یو – وی) شناخته می‌شوند. این اشعه‌ها برای سلامتی افراد مضر هستند و قرارگیری مداوم در معرض آن‌ها می‌تواند منجر به سرطان پوست شود.

آفتابگیرهای شیشه جلو به نحوی ساخته شده‌اند که اجازه ورود هیچ‌ نوع اشعه یو – وی را ندهند؛ بنابراین کاربران می‌‌توانند خیال راحتی از این بابت داشته باشند و از سلامت خود و خانواده‌شان به نحو احسن محافظت کنند. شایان ذکر است که مقاومت این اشعه‌ها در مقابل نور یو – وی بسیار بالا است و حتی پس از استفاده مداوم نیز مشکلی برای کیفیت و ساختار کلی آن‌ها به وجود نمی‌آید. در واقع عمر مفید آن‌ها بالا است.

شما نیز می‌‌توانید آفتابگیر مدنظر خود را سفارش دهید.

حفظ حریم شخصی

از آفتابگیر تبلیغاتی می‌توان به منظور حفظ حریم شخصی نیز استفاده کرد. این آفتابگیرها به صورتی ساخته می‌شوند که فضای شیشه جلو را به بهترین شکل ممکن پوشش دهند. چنین پوشش گسترده‌ای منجر به آن می‌شود که حریم خصوصی شما عزیزان در درون اتومبیل به طور کامل حفظ شود. این موضوع در زمان‌هایی که افراد با اتومبیل خود به مسافرت می‌روند و قصد استراحت در اتومبیل را دارند، اهمیت پیدا می‌کند. آفتابگیرهای تبلیغاتی با استفاده از متریالی ساخته می‌شوند که به هیچ عنوان شفاف نیستند. در واقع حتی با نزدیک شدن به آن‌ها نیز نمی‌توان فضای داخل خودرو را مشاهده کرد.

خنک نگه داشتن فضای درون اتومبیل

وقتی صحبت از مهم‌ترین مزایای به‌کارگیری آفتابگیرهای تبلیغاتی مخصوص شیشه جلو به میان می‌آيد، لازم است به موضوع خنک نگه داشتن فضای درونی اتومبیل نیز اشاره داشته باشیم. همان‌طور که گفته شد، این آفتابگیرها مانع ورود اشعه‌های یو – وی خورشید به داخل کابین خودرو می‌شوند.

همین امر منجر به آن شده که فضای داخلی اتومبیل گرم نشود و خنک باقی بماند؛ بنابراین در فصولی همچون تابستان در ابتدای شروع رانندگی نیاز به روشن کردن کولر نخواهید داشت؛ زیرا آفتابگیر مانع از گرم شدن اتومبیلتان شده است. مجموع این عوامل موجب می‌شود تا از یک سو در هزینه‌های سوخت خود صرفه‌جویی کنید (به دلیل روشن نکردن مداوم کولر) و از سوی دیگر به خاطر گرمای شدید داخل اتومبیل اذیت نشوید.

جلوگیری از آسیب دیدن وسایل الکترونیکی موجود در اتومبیل

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با جلوگیری از ورود نور خورشید و حفظ دمای متعادل در خودرو منجر به عدم آسیب دیدن وسایل الکترونیکی در بخش کابین می‌شود. مواردی همچون مانیتورهای ال سی دی و یا سیستم‌های پخش موسیقی خودروی شما باید در یک دمای مشخص به کار گرفته شوند و معمولاً با گرما رابطه مناسبی ندارند.

افزایش گرمای بیش از حد کابین خودرو که به دلیل عدم استفاده از آفتابگیر صورت می‌گیرد، می‌تواند برای چنین وسایلی واقعاً خطرناک باشد و به طور کامل آن‌ها را از کار بیندازد. حتی در برخی از موارد شدت گرما به حدی افزایش پیدا می‌کند که بخشی از قسمت‌های لوازم الکترونیکی به طور کامل ذوب می‌شوند.

با خرید و سفارش انواع آفتابگیرهای تبلیغاتی مخصوص شیشه جلو علاوه بر تبلیغ برند خود، از پیش آمدن چنین مشکلاتی برای کاربران جلوگیری می‌شود؛ لذا آنها با تبلیغات شما مشکلی نخواهند داشت. هزینه خرید این آفتابگیرها واقعاً مقرون‌به‌صرفه است و باید آن‌ها را در دسته ارزان‌ترین محصولات تبلیغاتی قرار دهیم.

امکان انتخاب آفتابگیرهای گوناگونی برای شما وجود دارد.

سخن پایانی

امروزه به‌کارگیری آفتابگیر به یک امر ضروری برای همه رانندگان تبدیل شده است. شما می‌توانید از این محصولات به عنوان یک کالای تبلیغاتی بهره ببرید و نام و لوگوی برند خود را بر روی آن‌ها حک کنید. در واقع باید بیان کرد که سفارش دادن چنین آفتابگیرهایی یک راهکار تبلیغاتی کم‌هزینه و بی‌نظیر است.جهت مشاوره بیشتر 09124581067

آفتابگیر تبلیغاتی شیشه جلو مزایای زیادی همچون خنک نگه داشتن فضای داخل اتومبیل، جلوگیری از خراب شدن وسایل الکترونیکی و... دارد که هر یک به نوبه خود اهمیت بسیار زیادی دارند. در صورتی که قصد دارید این آفتابگیرها را طبق سلیقه و نظر خود سفارش دهید، تنها کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما عزیزان را یاری کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها