«همکلاسی آسمانی» در دماوند روایت شد

محمود مقامی ، عباس محبوب ، فاطمه طاهری ، فرحناز منافی ظاهر و فخرالدین صدیق شریف بازیگرانی هستند که در تله فیلم «همکلاسی آسمانی» بازی می کنند. این فیلم را محمود ناظری کارگردانی می کند.
کد خبر: ۱۴۳۶۰۶

فیلم «همکلاسی آسمانی» که با سرمایه گذاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ساخته می شود، درباره ارتباط دانش آموزان نسل حاضر با شهدای دانش آموز است.
این فیلم قصه دختری به نام سمانه است که در تلاطم اتفاقات روزمره با پیرزن تنها و دلشکسته ای آشنا می شود، او آرزویی 20ساله در دل دارد. 20سال پیش فرزند پیرزن در منطقه چنگوله دهلران مفقود شده است ، او دوست دارد واقعیت را بداند و این میسر نیست جز این که پای صحبت کسانی بنشیند که در آخرین لحظات با او بوده اند.
تصویربرداری «همکلاسی آسمانی» اول مرداد در منطقه دماوند آغاز شد و 2شهریور به پایان رسید. سکانس های جنگی این فیلم طی 11روز در دکورهای جنگی که در منطقه آبسرد دماوند ساخته شده بود، تصویربرداری شد.
از دیگر بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان به حسین لطیفی ، محمود زاج فروش ، مسعود بخشیان ، مریم یوسف ، حسین خطیب دماوندی ، پریسا مشکانی و امیر دیهیم اشاره کرد.
دیگر عوامل سازنده «همکلاسی آسمانی » عبارتند از: مدیرتولید: حمیدآفتاب آذری ، تصویربردار: سیدحسن سیدی پریشان ، صدابردار: حمید دژاکام و طراح گریم : سودابه و محمد سیه پوش.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها