مرد کلاهبرداری که دچار عذاب وجدان شده و راز 3جنایت را برای مسوولان زندان رجایی شهر کرج فاش کرده بود، روز گذشته با انتقال به شعبه 21بازپرسی دادسرای امور جنایی کرج
کد خبر: ۱۴۰۳۸۵
، اتهام یک قتل را پذیرفت و ادعا کرد، یکی از دوستانش که هفت تیرکش حرفه ای است ، مرتکب 16فقره قتل شده است.
به گزارش خبرنگار جام جم ، هفته پیش مردی به نام مصطفی ب 22ساله که به اتهام مشارکت در کلاهبرداری از خریداران سکه های قدیمی ، بازداشت بود و در زندان به سر می برد، هراسان و گریان از مسوولان زندان رجایی شهر کرج خواست تا به راز پنهانی او گوش دهند تا از عذاب وجدان خلاص شود.

اعتراف به 3قتل در زندان


متهم جوان در اظهاراتش گفت: من یک زن و 2مرد را در دزفول به قتل رسانده ام و هر شب چهره آنها مقابلم ظاهر می شود و عذاب می کشم ، زودتر مرا مجازات کنید، دیگر نمی خواهم زنده بمانم.
به دنبال اعتراف مرد کلاهبردار ، پرونده برای ادامه تحقیقات با دستور قضایی قاضی علی اشرف ، معاون دادستان و سرپرست دادسرای امور جنایی کرج ، در اختیار بازپرس رضایی رئیس شعبه 21دادسرا قرار گرفت.
روز گذشته با انتقال متهم به دادسرا، وی مورد تحقیق قرار گرفت و در اظهاراتش به بازپرس رضایی گفت: 22سال دارم و پدر 4فرزند هستم. همراه خانواده ام در اصفهان به کار کشاورزی مشغول بودم و به دلیل مشکلات مالی با اعضای باندی که در خصوص خرید و فروش سکه های تقلبی فعالیت می کردند، آشنا شدم و همکاری ام را شروع کردم تا این که بهمن سال 85دستگیر و روانه زندان شدم. دوستی به نام بختیاری داشتم که وقتی به دزفول نقل مکان کردم با او همسایه شدم.او در زمینه قاچاق اسلحه ، اشیای عتیقه و مواد مخدر با برادرانش فعالیت داشت.

دوستم قاتل زنجیره ای بود


متهم ادامه داد: یک روز دوستم به من گفت ، مردی به نام حسین را که به همسرش خیانت کرده ، به قتل رسانده و جسدش را به رودخانه انداخته است.
یک هفته بعد، او از من خواست تا همراهش به منزل خواهرش که با وی اختلاف هایی داشت ، بروم ، علی رغم میلم ، به منزل خواهرش در اندیمشک رفتیم.
آن شب خانه آنها پر از مهمان بود که ناگهان برادرش اسلحه ای را از پیراهنش بیرون آورد و به سوی آنها آتش گشود و 9نفر از آنها را به قتل رساند و من هم در حالت مستی یکی از میهمانان زن را به قتل رساندم.
متهم به قتل افزود: همگی اجساد را داخل گونی ریخت و داخل رودخانه انداخت و مدام می گفت که دیگر جنون به سرش زده و باید دست به جنایت بزند. بنابراین با زور و تهدید مرا با خود همراه کرد.
دوستم به عنوان مسافر سوار خودروهای عبوری می شد و پس از قتل رانندگان ، خودروهایشان را به سرقت می برد و با نصب پلاکهای جعلی روی خودروها، در شهر تردد می کرد و اجساد را در جاده رها می کرد، من شاهد چندین قتل از سوی او بودم که البته خودش بعدها به من گفت که 7راننده را هم به قتل رسانده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها