محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با «جام‌جم»:

امت رسول‌ا...، کار آشوب‌طلبان را یکسره کرد

محمدکاظم انبارلویی، کارشناس مسائل سیاسی درباره برگزاری راهپیمایی مردمی امت رسول‌ا... و خروش ملت همیشه در صحنه ایران علیه آشوب‌طلبان به خبرنگار جام‌جم گفت: مردم در چند اجتماع عظیمی که بعد از نماز جمعه و همچنین فراخوان سراسری شرکت کردند ضمن حمایت از تمامیت ارضی کشور و حفظ نظم و امنیت در جامعه و حراست از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران این پیام مهم را به عناصر آشوب‌طلب انتقال دادند که مثل گذشته پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستادند و به هیچ‌وجه به فتنه‌گران اجازه ادامه تنش را نخواهند داد و در برابر آن‌ها مقابله خواهند کرد.
کد خبر: ۱۳۸۱۵۷۹

انبارلویی درباره ناآرامی‌های چند روز اخیر در کشور خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد از بین بیش از ۱۰۰۰ شهر که در کشور وجود دارد تنها در ۱۰۰شهر فتنه‌گران امکان عرض‌اندام پیدا کردند و به خیال این‌که با تداوم تنش و ناامنی در کشور می‌توانند خواسته‌های نامشروع خود را پیش ببرند به طرح شعار ساختارشکنانه و رفتار غیرقانونی خود پرداختند.

این فعال رسانه‌ای با بیان این‌که آغاز آشوب‌ها با طرح یک دروغ همراه بود، تاکید کرد: همه بهانه‌های توطئه‌گران و عناصر فتنه‌جو با دروغ‌پردازی درباره نحوه فوت خانم مهسا امینی شروع شد. این شایعه بر این اساس مبتنی بود که خانم امینی در مرکز پلیس اخلاقی و گشت ارشاد مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به دلیل آسیب‌های وارده جان خود را از دست داده است، اما بلافاصله بعد از انتشار این شایعه مسئولان و دست‌اندرکاران وارد عرصه شدند و جوانب موضوع را مورد بررسی قرار دادند و بعد از بررسی‌های پزشکی به عمل آمده کاملا مشخص شد خانم امینی سابقه بیماری داشته و به هیچ‌وجه در زمان نگهداری او در مرکز پلیس اخلاقی، برخورد خشنی با ایشان نشده است.

وی با بیان این‌که هدف آشوب‌طلبان به هیچ‌وجه خونخواهی خانم امینی نبود، تاکید کرد: در چند روز اخیر با قومی یزیدی مواجه بودیم که حتی اساسا موضوع حجاب اختیاری جزو شعار‌های اصلی آن‌ها نبود، بلکه با خشونت چادر از سر زنان کشیدند و به طرح شعار‌هایی پرداختند که کاملا مشخص بود اساس دین را نشانه گرفتند و قرآن را آتش زدند و با شعائر الهی به مقابله پرداختند. چگونه می‌توان باور کرد آشوب‌طلبان درد وطن دارند در حالی‌که پرچم جمهوری اسلامی را مورد هتک قرار می‌دهند.

عضو حزب موتلفه اسلامی درباره افرادی در خارج از مرز‌های ایران به تشویق آشوب‌طلبان پرداختند خاطرنشان کرد: چهره‌هایی که بعضا جزو هنرپیشه‌ها و ورزشکاران و سلبریتی‌ها بودند باید مورد بازخواست قرار گیرند و آن‌ها که خارج از کشور به‌سر می‌برند هم باید از طریق اینترپل تحت پیگرد قضایی قرار بگیرند و نقش آن‌ها در شکل‌گیری اجتماعات غیرقانونی مورد بررسی قرار گیرد. معتقدم کوچک‌ترین مجازات این افراد مصادره اموال و حساب‌های شخصی شان است تا ده‌ها میلیارد تومان خساراتی که به امال خصوصی و عمومی وارد شده از این طریق جبران شود.
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها