گزارش پشت‌صحنه از سریال «خوشنام»، همراه گفت‌وگو با کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگران این مجموعه

بازگشت به خوشنامی

در سریال علیرضا نجف زاده برای شبکه یک؛

محمدرضا داودنژاد خوشنام شد

سریال «خوشنام» به تهیه کنندگی احمد زالی و به کارگردانی علیرضا نجف زاده برای شبکه یک ساخته می شود و داودنژاد در آن به ایفای نقش می پردازد.
کد خبر: ۱۳۴۱۳۳۳

به گزارش جام جم، محسن کیایی فیلمنامه اولیه این سریال را نوشته و با قلم فهیمه سلیمانی درحال نگارش برای شبکه یک سیما است. هم اکنون گروه سازنده سریال خوشنام در میدان قیام درحال تصویربرداری این اثر هستند.

عباس جمشیدی که اخیرا با سریال «زخم کاری» در پلتفرم نمایش خانگی حضور داشت با شخصیت فریدون پارتنر «شهرام» با بازی هومن حاجی عبداللهی در سریال «خوشنام» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما شد.

احمد زالی در این باره گفت: عباس جمشیدی اخیرا برای نقش «فریدون» به ما اضافه شده است و با توجه به فیلمنامه کماکان کار انتخاب بازیگر برای این پروژه ادامه دارد.

«خوشنام» محصول فیلم و سریال شبکه یک است که این روز ها در خانه شخصیت اصلی داستان در حوالی میدان قیام درحال تصویربرداری است. در خلاصه داستان این سریال می خوانیم: از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.

بازیگران سریال تلوزیونی خوشنام: حمید لولایی ،هومن حاج عبدالهی، شهره لرستانی، سحر ولدبیگی ،فریده سپاه منصور، ، نیلوفر رجایی فر،محمدرضا داودنژاد، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سید رضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها