حفر یک هزار و ۳۵۲ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان گفت: یک هزار و ۳۵۲ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان حفر شده است.
کد خبر: ۱۳۳۸۰۰۵
حفر یک هزار و ۳۵۲ حلقه چاه غیرمجاز در لرستانبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: داریوش حسن نژاد افزود: از این تعداد ۳۳۶ حلقه فرم یک، ۳۱۰ حلقه فرم پنج و ۷۰۶ حلقه چاه غیرمجاز نیز در سیستم ثبت شده است.
 
وی ادامه داد: با توجه به بحران ادامه دار وضعیت آبی در کشور و استان به هر میزان بتوانیم با تدابیر حفاظتی و فرهنگ سازی و آگاهی بخشی، آب بیشتری در آبخوان حفظ نماییم، از محل این صرفه جویی ها می توانیم آب بیشتری به بخش صنعت استان تخصیص دهیم که بازدهی و اشتغال بیشتری به همراه خواهد داشت.
 
 
حسن نژاد بیان کرد: هفت هزار و ۶۱۰ حلقه چاه مجاز در استان وجود دارد، که از این تعداد پنج هزار و ۷۶۰ حلقه مربوط به بخش کشاورزی، هزار و ۴۵۳ حلقه بخش صنعت و ۳۹۷ حلقه مربوط به بخش آب شرب است.
 
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با توجه وضعیت برداشت منابع آب زیرزمینی در استان بر ضرورت برگزاری منظم و منسجم جلسات این کمیته تاکید کرد .

وی گفت: به جهت هماهنگی بیشتر و اتخاذ تصمیمات مهم و بررسی هر چه بیشتر ابعاد مختلف طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آبی در استان برگزار می‌شود.
 
حسن نژاد ادامه داد: نجات منابع آب زیرزمینی بدون تلاش مضاعف و همت جمعی غیرممکن است و در این راه جلوگیری از برداشتهای غیر مجاز و اضافه برداشتها و همچنین ترویج فرهنگ صرفه جویی و مسئولیت پذیری در جامعه اهمیت فراوان دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها